پیام تسلیت شورای تبیین مواضع استان گلستان در پی وقوع زلزله در غرب کشور مطرح شد:

دانشجویان جهادگر گلستان داوطلب حضور در مناطق زلزله زده

در پی وقوع زلزله تلخ و دلخراش در استانهای غربی که منجر به از دست دادن عده ای از هموطنان شد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با صدور بیانیه از اعلام همه جانبه برای کمک به مردم مناطق زلزله زده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۳۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، در پی وقوع زلزله تلخ و دلخراش در استانهای غربی که منجر به از دست دادن عده ای از هموطنان شد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با صدور بیانیه از اعلام همه جانبه برای کمک به مردم مناطق زلزله زده خبر داد.متن بیانیه به شرح ذیل است:

إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون

حادثه تلخ زلزله در برخی از مناطق ایران که باعث فوت بسیاری از هموطنان عزیزمان شد موجب ناراحتی آحاد ملت ایران گردید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان اعلام می دارد ضمن آمادگی برای حضور گروه های جهادی استان جهت بازسازی شهرها و روستاهای آسیب دیده و همچنین کمک های روحی، از تمامی مقامات کشوری و لشکری بررسی حادثه و کمک رسانی حداکثری به آسیب دیدگان را خواستار است.

در پایان این حادثه تلخ را به حضرت امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و همه مردم ایران تسلیت عرض کرده و برای آن عزیزان غفران الهی و برای بازماندگان آنها صبر جمیل و اجر جزیل را از خداوند منان خواستاریم.

برای کمک به هموطنان زلزله زده آماده ایم

مسئول بسیج دانشجویی آیت الله خامنه ای دانشگاه فرهنگیان گرگان حادثه دلخراش زلزله در استانهای غربی کشور را تسلیت گفت.

مرتضی سایری گفت: بسیج در کار آباد سازی زندگی مردم بوده است اما خود اهل دنیا نیست از اینرو گروه جهادی بسیج دانشجویی آیت الله خامنه ای دانشگاه فرهنگیان آماده است تا با حضور در مناطق زلزله زده به هموطنان کمک نماید.

اعلام آمادگی دانشجو معلمان بسیجی برای کمک به هموطنان زلزله زده

 مسئول بسیج دانشجویی آیت الله خامنه ای دانشگاه فرهنگیان در پیامی ضمن ابراز تسلیت وهمدردی با زلزله زدگان غرب کشور ازآمادگی دانشجومعلمان بسیجی برای اعزام به مناطق آسیب دیده خبرداد.

مرتضی سایری در این باره اظهار کرد: با توجه به ابعاد گسترده خسارات زلزله اخیر در کرمانشاه گروه جهادی بسیج دانشجویی آیت الله خامنه ای دانشگاه فرهنگیان آماده است تا با حضور در مناطق زلزله زده به هموطنان کمک نماید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار