بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری(ره) شیراز مطرح کرد:
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری(ره) شیراز در پی ضایعه ی غم بار و اندوهناک جان باختن محمد رضا کرمی و صابر ابراهیمی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی شیراز در مسیر بازگشت از کربلا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۳۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

 بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری(ره) شیراز در پی ضایعه ی غم بار و اندوهناک جان باختن محمد رضا کرمی و صابر ابراهیمی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی شیراز در مسیر بازگشت از کربلا پیامی صادر کرد متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

و من یخرج من بیته ی مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله

و کسی که از خانه خود به قصد مهاجرت به سوی خدا و پیامبرش بیرون رود، سپس مرگ او دریابد مسلما پاداشش بر خداست.(نساء/آیه ١٠٠)

و چه زیباست رسیدن، اگر خدا مقصد باشد و چنین عروج عاشقانه ای از زمین کربلا تا عرش کبریا خاص مقربان و مخلصان است.

آری! کربلا به رفتن نبود، به شدن بود و شما چه زیبا در راه حسین(ع) به یاران حسین(ع) پیوستید و کربلایی شدید و عجیب نیست چنین پرواز شهادت گونه ای برای شمایی که به گواه دوستانتان شهیدانه زندگی کردید و حقا که؛ عاشا سعیدا و ماتا سعیدا.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری(ره) شیراز ضایعه ی غم بار و اندوهناک درگذشت دو تن از جوانان مومن و انقلابی، برادران صابر ابراهیمی و محمد رضا کرمی را تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آنان علو درجات و همنشینی با صاحب ایام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان آن بزرگواران اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارد.

ارسال نظرات