مسابقات فوتسال منطقه 3 بانک مهر اقتصاد تحت عنوان «جام ولایت» با حضور 8 تیم به میزبانی استان مرکزی در شهرستان اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۵۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان مرکزی؛ مسابقات فوتسال منطقه 3 بانک مهر اقتصاد تحت عنوان «جام ولایت» با حضور 8 تیم از استان‌های تهران، قم، کهگیلویه‌وبویراحمد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و لرستان به میزبانی استان مرکزی از 23 تا 25 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

شامگاه دوشنبه 22 آبان‌ماه مراسم قرعه‌کشی این دوره از مسابقات با حضور معاون سرمایه انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد، رئیس امور شعب استان مرکزی، سلیم‌آبادی مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله، غفاری مسئول هیئت فوتبال این استان، عیسی‌خانی مسئول و معاون غرب کشور شرکت «اسنوا» و جمعی از مسئولان و کارکنان این بانک در هتل امیرکبیر اراک برگزار شد.

یک درصد نقدینگی کشور در شبکه بانکی استان مرکزی

حجت‌پور رئیس امور شعب استان مرکزی در ابتدای این مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان باختنگان زلزله کرمانشاه و تقدیر از حُسن تدبیر مدیرعامل بانک مهراقتصاد و معاونت منابع انسانی و آموزش به خاطر داشتن دغدغه سلامت و نشاط همکاران گفت: سایر مجموعه‌ها و صاحب‌نظران خارج از این مجموعه، اقدام بانک مهر اقتصاد را در مقایسه با سایر مجموعه‌ها در برگزاری مسابقات ورزشی اقدامی کم‌نظیر برآورد کرده‌اند.

رئیس امور شعب استان مرکزی به بیان جایگاه استان مرکزی پرداخت و گفت: این استان زادگاه بزرگان و نخبگان و بیش از یک‌چهارم مفاخر و مشاهیر کشور که در صدر آنان ابرمرد تاریخ ایران و جهان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، آیت‌الله اراکی، شهید چمران، پروفسور حسابی، دکتر قریب، امیرکبیر و ... است.

حجت‌پور ادامه داد: حدود یک درصد نقدینگی کشور در شبکه بانکی استان مرکزی است که از این حجم نقدینگی 10 درصد در اختیار مجموعه بانک مهر اقتصاد استان مرکزی است.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد در استان مرکزی با 20 شعبه و 204 نفر همکار در حال فعالیت هستند. از این تعداد همکار نیز 152 نفر رسمی و قراردادی و مابقی شرکتی، کارشناسان حقوقی و پاره وقت هستند.

رئیس امور شعب استان مرکزی خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد علاوه بر رسالت و فلسفه اصلی کاری خود که ارائه خدمات بانکی است در حوزه‌ توجه به سرمایه انسانی نیز برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی و اجرایی می‌کند از جمله در راستای تقویت روحیه نشاط، همدلی و سلامت همکاران هر ساله این دوره مسابقات را برگزار می‌کند.

 سرمایه‌گذاری برای ورزش، پس‌اندازی برای تمام عمر

رضا عسگری معاون سرمایه نیروی انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد در این مراسم ضمن تسلیت و ابراز همدردی با زلزله‌زدگان شامگاه یکشنبه کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال «جام ولایت» بانک مهر اقتصاد گفت: امیدوارم این مسابقات باعث افزایش همدلی، رفاقت و کمک به تعالی روح و جسم‌مان باشد.

وی با بیان اینکه این مسابقات بخشی از المپیاد ورزشی کارکنان بانک مهر اقتصاد است، گفت: این مسابقات ورزشی با هدف ایجاد تحرک جدی در کارکنان بانک برگزار می‌شود و بهانه‌ای است تا آنان مجبور شوند فعالیت‌ها و تحرک‌های جسمی خود را افزایش دهند.

معاون سرمایه نیروی انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه این مسابقات باید بهانه‌ای برای تقویت کار تیمی و رفاقت بین کارکنان باشد، تصریح کرد: سال گذشته نزدیک به 60 درصد از کارکنان در مراحل مختلف مسابقات فوتسال به شکل جدی حضور داشتند و امیدواریم امسال باتوجه به تعدد رشته‌های ورزشی این حضور به 70 درصد افزایش پیدا کند.

عسگری بر لزوم توسعه ورزش به عنوان بخشی از برنامه روزمره تاکید کرد و گفت: یکی از چالش‌هایی که در سطح جامعه با آن مواجه‌ایم کم تحرکی است، این معضل در بین نیروهای اداری و پشت میزنشین به واسطه نوع فعالیت خود، سبک زندگی و سبک تغذیه‌ای باعث بروز بیماری‌های غیرواگیر شده است که ضمن تحمیل هزینه‌های هنگفت بر بخش درمان، امنیت خانواده‌ها را از نظر اقتصادی و روانی خدشه‌دار می‌کند.

وی سرمایه‌گذاری برای ورزش را پس‌اندازی برای تمام عمر دانست و افزود: در طرح پایش سلامت که سال گذشته در بین کارکنان بانک مهر اقتصاد اجرایی شد متاسفانه شاهد افزایش نرخ شیوع بیماری‌های غیرواگیر در بین آنان بودیم.

معاون سرمایه نیروی انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد از برگزاری مرحله نهایی مسابقات در پایان آذرماه و اوایل دی‌ماه خبر داد و گفت: از هر منطقه دو تیم به مرحله نهایی راه خواهند یافت و در 7 رشته ورزشی در مرحله نهایی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

عمده طرح‌هایی اجرایی نهادینه شده در بانک مهر اقتصاد حاصل تلاش شعب استان مرکزی

عسگری به توانمندی‌های استان مرکزی اشاره کرد و افزود: این استان از سال 80 همواره به عنوان یک استان نمونه و برتر در جمع استان‌های بانک مهر اقتصاد بوده است و عمده ایده و طرح‌هایی که بعدها در بانک مهر اقتصاد نهادینه شد حاصل تلاش بی‌وقفه عزیزان در استان مرکزی است.

معاون سرمایه نیروی انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد تصریح کرد: امروز این بانک در سطح کشور به عنوان یکی از بانک‌های محبوب و خوش آتیه در سازمان نظام بانکی کشور به رسمیت شناخته شده است و می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای رسیدن به اهداف عالیه یاری رساند. بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک مردمی و شاخص توانسته است در جایگاه خوبی قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از پرسنل بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور گفت: امیدواریم که با عزم‌های جزم و همت‌های بلند بتوانیم آینده خوبی را برای بانک مهر اقتصاد به تصویر بکشیم.

کمتر مجموعه‌ای به مانند بانک مهر اقتصاد دغدغه سلامت کارکنانش را دارد

غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه برگزاری چنین مسابقاتی سختی‌ها و مشکلات خود را دارد، گفت: تشکیلاتی که اقدام به برگزاری چنین مسابقاتی می‌کند دغدغه سلامت و شور و نشاط کارکنان مجموعه خود را دارد.

وی افزود: کمتر تشکیلاتی را دیده‌ام که بخواهد برای مجموعه کارکنان خود کاری این چنینی را انجام دهد؛ چراکه سرمایه‌گذاری برای ورزش نوعی پس انداز برای سلامت، شور و نشاط است.

رضا رحیمی داور ملی لیگ برتر فوتسال کشور در پایان مراسم قرعه کشی به بیان قوانین مسابقات پرداخت و بازیکنان حاضر را نسبت به این موضوع توجیه کرد.

در مراسم قرعه‌کشی تیم‌های آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و چهارمحال و بختیاری در گروه «الف» و تیم‌های مرکزی، تهران، قم و آذربایجان شرقی در گروه «ب» قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات