فرماندار دلفان:

لزوم همکاری بخشداران دلفان جهت رفع نیازمندی‌های مدارس روستایی

فرماندار دلفان گفت:بخشداران از طریق دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا همکاری لازم با آموزش وپرورش جهت رفع بخشی از نیازمندی‌های مدارس روستایی بعمل آورند.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۵۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبر گزاری بسیج از لرستان جلسه مشترک شورای آموزش وپرورش و انجمن کتابخانه‌های عمومی با حضور اعضا و به ریاست فرماندار دلفان در محل سالن جلسات فرمانداری دلفان برگزار شد

در این جلسه در ابتدا تیموری ریاست آموزش و پرورش نورآباد گزارشی از وضعیت مدارس و اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع مسائل و مشکلات مدارس ارائه کرد.

فرماندار ضمن تشکر از حضور اعضا و تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنان در زلزله شب گذشته طی سخنانی را در خصوص اهمیت ونقش آموزش وپرورش در توسعه جامعه اظهار داشت: زیربنای توسعه هرجامعه ای، آموزش و پرورش میباشد

وی با بیان اینکه بحث تعلیم وتربیت که مسولیتی خطیر وسنگین است نیاز به مشارکت همگانی دارد گفت: حل مسائل و مشکلات آموزش وپرورش مشارکت عمومی مردم و خیرین را می‌طلبد که نیازمند همکاری و معاضدت همه دستگاه‌های اجرایی در این راستا است.

طولابی تصریح کرد:بخشداران از طریق دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا همکاری لازم با آموزش وپرورش جهت رفع بخشی از نیازمندی‌های مدارس روستایی بعمل آورند.

فرماندار دلفان تاکید کرد: با اشاره به زلزله شب گذشته از ریاست آموزش وپرورش درخواست دارم که به مدیران مدارس ابلاغ نمایند که قبل از تشکیل کلاس‌های درس از استحکام و ایمنی مدارس اطمینان حاصل نمایند.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه نظری گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی دلفان و همچنین اقدامات صورت گرفته در این حوزه ارائه نمود.
 
انتهای پیام /ز
ارسال نظرات