مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با خانواده های زلزله زده در استان کرمانشاه ابراز همدردی کرد/
سردار حسینی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه را تسلیت ، و با خانواده های زلزله زده ابراز هم دردی کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۸۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، به زلزله زدگان استان کرمانشاه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

         حادثه تلخ و غم انگیز جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه موجب تاسف و تاثر همگان گردید ، اینجانب نیز به سهم خود ، این ضایعه غمبار را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله) و ملت شریف ایران اسلامی ، بویژه خانواده محترم داغدیده ، مردم و مسئولین  استان کرمانشاه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.

        سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در جهت تحقق منویات فرمانده کل قوا ، حضرت امام خامنه ای (مدظله) در باب امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه ، ضمن ارسال اولین محموله کمکهای امدادی ، این آمادگی را دارد که با استفاده از تمامی امکانات موجود و بهره گیری از ظرفیت عظیم گردانهای بسیج و جمع آوری کمکهای مردمی در جهت امدادرسانی به مناطق آسیب دیده ، تمام توان خود را بکار گیرد.   والسلام علیکم و رحمه الله

                                                                                سیدصادق حسینی

                                                                     فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

 

 

ارسال نظرات