عموی شهید مدافع حرم محسن حججی:

شهید حججی الگوی ویژه برای نسل جوان ماست

عموی شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: شهید محسن حججی به یک الگوی ویژه برای نسل جوان تبدیل‌شده است.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۹۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد حججی در یادواره شهدای مدافع حرم در لرستان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه لرستان برگزار شد اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند شهادت یک شهید یک حکمت است و یکی از ویژگی‌های بارز شهید حججی این بود که خیلی از کار‌هایی که در طول زندگی‌اش انجام داده بعد از شهادتش مشخص شد.

وی افزود:یکی از هم‌رزمان شهید حججی می‌گوید در زمانی که برای مرتبه اول شهید در سوریه بود، یک خمپاره ۱۰۶ به برجک تانکمان بر خورد نمود و عمل نکرد همان موقع وحشت کردیم و از تانک خارج شدیم، اما شهید حججی خیلی راحت از تانک آمد بیرون وبه نوعی رو به خمپاره کرد و گفت: خیلی نامردی، چرا عمل نکردی؟ سپس گفت که من لیاقت شهید شدن را ندارم والله این گلوله باید باعث شهید شدنم می‌شد.

عموی شهید مدافع حرم محسن حججی عنوان کرد: خوشا سعادت جوانان که همچنین برادری همچون محسن حججی دارند، اکنون نیز بر سر مزار مطهر این شهید خدمت می‌کنم و این یکی از افتخارات بنده است.

وی خاطرنشان کرد: هر روز چندین اتوبوس از جوانان بر سر مزار این شهید آمده و با وی عهد و پیمان می‌بندند و این شهید را برادر خودشان می‌دانند و محسن حججی یک الگوی ویژه برای نسل جوان ماست.


انتهای پیام/
ارسال نظرات