خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه زنان کشور با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان سانحه زمین لرزه در غرب کشور، طلب آمرزش برای درگذشتگان و آرزوی سلامتی برای مجروحان، برای امدادرسانی اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۰۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان کشور؛ در پی وقوع حادثه دلخراش و غم انگیز زمین‌لرزه در غرب کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر اسفناک وقوع زمین لرزه در غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه که باعث از دست دادن و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز شد، همه مردم ایران را متاثر کرد.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور، این حادثه‌ تلخ را به ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده‌های داغ‌دار تسلیت گفته، ضمن طلب غفران و علو درجات برای درگذشتگان و طلب صبر برای بازماندگان، شفای عاجل برای مجروحان و مصدومان این حادثه را مسئلت داریم.

نیروهای سازمان بسیج جامعه زنان کشور از همان لحظات اولیه ی وقوع حادثه با تمام قوت در صحنه حضور دارند و به امدادرسانی می پردازند، در استان های همجوار نیز به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم اقدام کردند.

این سازمان ضمن اعلام آمادگی در کمک های بیشتر به سانحه دیدگان از همه‌ ملت شریف ایران درخواست می کند که در حد توان خود یاری‌رسان و مرهمی بر دل داغدار بازماندگان و آسیب‌دیدگان این ضایعه تلخ باشند.

ارسال نظرات