معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از راهیابی فیلم‌های تولیدی چهار نفر از فرهنگیان استان به مرحله مسابقه چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۴۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صدیقه عبداللهی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: فیلم‌های تولیدی معلمان هنرمند استان، محمد زند سلیمی از منطقه موچش، جلال نصیری هانیس از ناحیه یک سنندج، حاتم ساعد پناه و رضا احمد یاری از ناحیه دو سنندج به مرحله مسابقه چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد راه پیدا کردند.

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به معلمان هنرمند و جامعه فرهنگی استان، موفقیت معلمان هنرمند استان کردستان، در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد را مایه مباهات و افتخار دانست.

عبدالهی یادآور شد: جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، به عنوان نمادی برخاسته از بطن نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی، از دیرباز به عنوان بستری مناسب برای پرورش و شکوفا نمودن استعداد‌های فیلم سازان متعهد کشورمان و معرفی آثار ارزنده بین المللی در زمینه فیلم‌های آموزشی و تربیتی عمل نموده است.
وی هنر را به منزله دمیدن روح تعهد در ضمیر انسان‌ها دانست و افزود: هنر همواره در فرهنگ غنی و بالنده استان کردستان از جایگاه منیع و مقامی رفیع برخوردار بوده است. در این بین، هنر هفتم، به عنوان فانوس خیال و عصاره تمامی هنرها، در مقام رسانه‌ای پر نفوذ و عمیقا تاثیرگذار، اهمیتی مضاعف و نقشی انکارناپذیر می‌یابد.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات