خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امیر المومنین(علیه السلام) قم:
فرمانده سپاه امیر المومنین(علیه السلام)با بیان اینکه امروز دشمن در مقابل اسلام ضعیف شده است، گفت: برخی برای اینکه بر کرسی ریاست بنشینند می گویند چرا باید مدافع حرم داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۴۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سردار غلامرضا احمدی در همایش ائمه جمعه، جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت در بیرجند اظهارداشت: ما اکنون در یک مقطع سرنوشت ساز قرار داریم که هم بریا ما و هم برای دشمن ما سرنوشت ساز است.


فرمانده سپاه امیر المومنین(علیه السلام)قم با اشاره به زلزله در غرب کشور گفت: مصیبت سنگینی است که جمع عظیمی از مردم ما در این حادثه جان باختند.


وی با اشره به اینکه همت مردم برای کم کردن مصیبت در خدمت رسانی انجام دهیم، افزود:این گونه وقایع تنها به غرب کشور اختصاص ندارد بلکه همه ما را تهدید می کند.


سردار احمدی با بیان اینکه باید خود را مقید کنیم به سخنان و فرمایشات رهبری معظم انقلاب عنوان کرد: در امریکا توسط سازمان سیا 16مرکز سخنان رهبری معظم رنقلاب را بررسی می کنند این در حالی است که ما از از سخنان بزرگان خودمان حتی غافلیم.


وی به دشمنی امریکا بر علیه انقلاب اسلامی و اسلام اشاره کرد و گفت، ادامه داد: امریکا در منطقه و در هشت کشوربه دنبال تقسیم کردن کشورها به 60کشور بود که در منطقه کردستان این اقدام را انجام داد.


سردار احمدی با تاکید بر غربت مقام معظم رهبری متذکرشد:"خواندن، فهمیدن و آنگاه عمل کردن "از تاکیدات مقام عظمای ولایت امام خامنه ایی (حفظه الله) است.


وی با اشاره به اینکه جهان اسلام با تهاجم مواجع است، عنوان کرد: امروز دشمن در مقابل اسلام ضعیف شده است و ما در دو هزار متری منطقه دشمن پیش روی کرده ایم.


فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه امروز سخنان دشمن بر علیه انقلاب اسلامی از ضعف او است، افزود: رئیس جمهور امریکا به سران کشور خود می گوید که به من دیوانه بگویید تامردم را نا امید کند.


سردار احمدی بیان داشت: دشمن بخصوص امریکا از قدرت انقلاب اسلامی به استیصال آمده است و در مقابل حرکت عظیم اسلام احساس ضعف می کند.


وی با اشاره به اینکه حل مشکل مردم بالا تر از حج است، افزود: مسجد جایگاه عبادت و سیاست است عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند" اگر مسجد و امام جماعت به سرنوشت مردم و نظام اسلامی کار نداشته باشند آن مسجد سکولار است"وسکولار یعنی عمل فردی بدون عمل دینی است.


فرمانده سپاه قم با اشاره به تشکیل قرار گاه فرهنگی عنوان کرد: این قرارگاه در 100مسجد در استان قم تشکیل و موفق هم بوده است.


وی با اشاره به فتنه سال 88 عنوان کرد: رهبری معظم انقلاب در باره فتنه 88 در سال 1389 عنوان کردند" 15سال دستگاه اطلاعاتی دشمن کار کردند و این واقعه نظام اسلامی را تا لبه سقوط برد مگر می شود آن را ترک کنیم".


سردار احمدی تاکید کرد: برخی برای اینکه بر کرسی ریاست بنشینند می گویند چرا باید مدافع حرم داشته باشیم.


وی ادامه داد: اگر جوانان برای دفاع از حرم نمی رفتند ما باید امروز در بیرجند با دشمن می جنگیدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها