مسئول بسیج دانشجویی لرستان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج :

۲۵۰۰ دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت : نظر به برنامه ریزی به عمل آمده و با حمایت و پشتیبانی روسای محترم دانشگاه‌های استان، امسال ۲۵۰۰ نفر برادر و خواهر دانشجوی استان در قالب ۵ الی ۶ کاروان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۴۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
سرهنگ حسین محمدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، بااشاره به اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور اظهار داشت:هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ملت قهرمان و انقلابی ایران اسلامی می‌باشد و مقام معظم رهبری (حفظ الله) از آن به عنوان گنجینه تمام نشدنی یاد می‌کند و در سال ۱۳۹۲ معظم له فرمودند: "ابتکار زیارت مراکز مهم دروان دفاع مقدس در اعتقاد بنده این است که تا مدتی که این حرکت بایستی ادامه پیدا کند و آثار و برکت آن را مردم و کشور و نسل جوانان احساس کند".

وی افزود: راهیان نور دانشجویی به هدف تحکیم هویت‌های ملی و دینی و روحیه خود باوری و استکبار ستیزی، گسترش فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و معرفی شهدا به عنوان الگو‌های ماندگار به نسل جوان دانشجو با تاکید بر نشر اندیشه و سیره‌ی شهدای دانشجو و درنهایت تعمیق معنویت بصیرت و افزایش معرفت زائرین برگزار می‌شود.


مسئول بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری تمهیداتی برای اعزام زائرین دانشجو به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس فراهم شده است گفت: همچون سنوات گذشته به منظور اجرای شایسته این برنامه و حرکت فرهنگی ومعنوی ستاد قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان، با حضور اعضاء در همین ابتدا سال تحصیلی فعال و اولین جلسه آن در دانشگاه لرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم جهت اجرای اثر بخش این حرکت عظیم اتخاذ شد که در اردوگاه شهید مسعودیان در اهواز که کاملاً بهسازی و تجهیز شده و مهیای پذیرش و اسکان دانشجویان عزیز می‌باشد، از دیگر تمهیدات اتخاذ شده برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طول اردو‌ها، بهره مندی از راویان دفاع مقدس، همراهی روحانیون معزز و ارائه خدمات مناسب رفاهی به زائرین می‌باشد.


مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای کاروان‌های راهیان نور دانشجویی پیش بینی شده است خاطر نشان کرد: همانطور که در سئوال قبل نیز اشاره شده دانشجویان زائر از برنامه‌های فرهنگی و معنوی پیش بینی شده بهره‌مند خواهند شد.

سرهنگ محمدی بیان کرد: نظر به برنامه ریزی به عمل آمده و با حمایت و پشتیبانی روسای محترم دانشگاه‌های استان، امسال ۲۵۰۰ نفر برادر و خواهر دانشجوی استان در قالب ۵ الی ۶ کاروان اعزام می‌شوند.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور دانشجویی چهار روزه و از یادمان عملیات‌های بزرگ والفجر ۸، اروند کنار، کربلای ۴ و ۵ منطقه شلمچه، هویزه و... بازدید به عمل خواهند آورد.


پایان خبر/ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار