خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج

برگزاری گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج جامعه زنان شاهرود

گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج جامعه زنان در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۷۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر هفته بسیج، گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج جامعه زنان با حضور فرماندهی، جانشین، بازرسی، مسئول بسیج مساجد و محلات و فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در این جلسه در سخنانی با اشاره به زلزله غرب کشور و گرامیداشت یاد جانباختگان و تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش با اشاره به آمادگی بسیج و سپاه برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان این فاجعه گفت: از ابتدای این حادثه بسیج وسپاه در منطقه حاضر و اقدام به خدمت رسانی نموده و شهرستان شاهرود نیز آمادگی خود را اعلام کرده که در صورت نیاز بسیج و سپاه این وارد عمل و نیرو امکانات مورد نیاز را ارسال نماییم.
وی افزود: در همین راستا بسیجیان ما در مراکز انتقال خون حاضر و اهدا خون داشته اند و کمک‌های مردمی نیز توسط پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات برای زلزله زدگان جمع آوری می‌شود تا برای زلزله زدگان اعزام شوند.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به هفته بسیج و اهمیت بزرگداشت این فرهنگ در جامعه گفت: امروز دشمنان ما با آگاهی فهمیده اند آنچه این انقلاب و نظام را نگهداشته و سبب بالندگی و صدور آن به جهان شده فرهنگ بسیج و بسیجی است و برای همین هم در تلاش هستند تا این فرهنگ را از درون تهی کنند.
وی افزود: هفته بسیج بهانه‌ای است تا بسیجیان با نشان دادن اقتدار و صلابت خود امید را در دل دوستان و بیم را در دل دشمنان ایجاد کنند و نشان دهنده بسیج مردمی در همه حال پشتیبان این نظام و انقلاب است.
برگزاری گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج جامعه زنان شاهرود
دامغانی با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیج در جامعه با اجرای برنامه‌های اثرگذار عنوان کرد: باید تلاش کرد تا پایگاه‌ها برنامه‌های هدفمند در راستای ترویج فرهنگ بسیجی اجرا و بسیج و کارکرد‌های مختلف آن را به جامعه و به خصوص نسل جوان بشناسانند و در این مسیر نباید کوتاهی کرد.
در این نشست مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه شاهرود به بیان انتظارات از برنامه‌های هفته بسیج و اهداف و منظور‌های آن پرداخت و فرماندهان پایگاه‌ها به ارائه نظرات خود در رابطه با برنامه‌های هفته بسیج پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها