سید ساجد یعقوبی
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع):
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 480 عنوان برنامه در هفته بسیج در استان اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۱۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

۴۸۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اصغر عباس‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در ارتباط با گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم بسیج انعطاف‌پذیری آن است و این نیروی مردمی در تمامی حوزه‌های فرهنگی، جنگ نرم و جنگ سخت فعالیت دارد و امام راحل نیز این سازمان مردمی را برای احیای اسلام تاسیس کرده است.

وی افزود: یکی از دلایل مهمی که سبب جاودانه شدن بسیج شده است فرهنگ و تفکر بسیجی است چرا که فعالیت‌های بسیجیان به منظور حفظ آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی است و حوزه‌های مادی در این فعالیت‌ها حایگاهی ندارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده 480 عنوان برنامه امسال به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود که از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به طلایه‌داران سازندگی که تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی است اشاره کرد.

عباس‌زاده بیان کرد: برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، اعزام چندین گروه جهادی به مناطق محروم استان، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه و گفتمان مقاومت و تبیین رویکردهای بسیج از برنامه‌های پیش‌بینی شده این هفته است.

وی تصریح کرد: در آخرین روز هفته بسیج دو برنامه مهم که شامل طرح شکوه مقاومت و طرح گشت محله محور به منظور ارائه خدمات و امنیت برای مردم محلات است توسط بسیج اجرا می‌شود و 18 پروژه اقتصاد مقاومتی نیز در هفته بسیج افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات