عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:
تربتی نژاد گفت: اگر در کشور شاهد ارتقاء و رشد هستیم و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده ایم به خاطر وجود تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۱۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴

نور محمد تربتی نژاد؛ عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزای بسیج، با اشاره به لزوم بهره مندی از تفکر بسیجی در مدیریت امور کشاورزی گفت: تفکر بسیجی؛یک نگاه و تفکر متعالی و خوبی است اگر در کشور شاهد ارتقاء و رشد هستیم و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده ایم به خاطر وجود تفکر بسیجی است.

وی با بیان این مطلب که مقابله با تحریم های دشمن با عمل به تفکر بسیجی محقق می شود؛ افزود:  اگر در برابر تحریم ها ایستادگی کرده ایم برای عمل به تفکر بسیجی است،نگاه بسیجی هم  در بعد میدانی و جنگ فیزیکی معنا دارد و هم در سایر زمینه ها. بر همین اساس ما می توانیم در همه ی امور از تفکر بسیجی بهره مند شویم در جاهایی که کشور با مشکل مواجه شده و بسیج ورود کرده اتفاقات خوبی رخ  داده است.

 هفته بسیج///ایستادگی در برابر تحریم ها نتیجه عمل به تفکر بسیجی است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بسیج در تمام زمینه ها نقش به سزایی داشته و این نقش در بحث امنیت کشور بیشتر به چشم می خورد.

وی افزود: امروز فرهنگ بسیجی موجب شده تا ما به خوبی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم تا دشمنان چشم طمع و بد به کشورمان نداشته باشند.یه قول معروف بسیج حافظ امنیت ملی کشورمان بوده و هست.

تربتی نژاد خاطرنشان کرد: همان طور که می دانید مبتکر و ایجادکننده جریان بسیج حضرت امام خمینی(ره) بودند که به تبع ایشان حضرت امام خامنه ای ادامه دهنده این راه بودند.ما می توانیم با برنامه ریزی از ظرفیت بسیج در تمام حوزه ها استفاده کنیم.و با بهره مندی از  پتانسیل، ظرفیت و توان بسیج در راه رشد و توسعه کشور گام های بلندی برداریم.

ارسال نظرات