عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
شریعت نژاد گفت: روحیه بسیجی و و تفکر بسیجی که مایه حیات برای اقتصاد در جامعه ما است و بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۱۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

شریعت نژاد؛ عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزای بسیج، با اشاره به  لزوم بهره مندی از تفکر بسیجی در مدیریت امور کشاورزی گفت: حرکت بسیجی و نگاه و تفکر بسیجی نقش بسزایی در رشد و ارتقای برنامه های حوزه کشاورزی داشته است.

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جایگاه بسیج در ارتقای و رشد فضای اقتصادی کشور تصریح کرد:  اما من پیشنهاد می کنم که روحیه بسیجی و و تفکر بسیجی که مایه حیات برای اقتصاد در جامعه ما است و بر کسی پوشیده نیست ما را از اجرای کارهای علمی و اصولی دور نکند. یعنی با تکیه بر علم و فناوری و با ظرفیت مردمی بسیج، کارها را پیش ببرد و نه آنکه از این ظرفیت بد استفاده کنیم و دست به کارهای غیر اصولی و یا علمی  بزنیم.

 هفته بسیج///تفکر بسیجی، مایه حیات اقتصاد است

شریعت نژاد خاطرنشان کرد: بر همین اساس گاهی در منطقه نمایندگی خودم چاه هایی حفر شد که نباید از نظر اصولی و علمی حفر می شد لذا بسیج با توان و ظرفیت خود می تواند دست به کارهای بزرگی بزند اما باید این حرکت همراه با علم و به کار گیری دانش و اصول فنی باشد.امروز تحرک کار با روحیه بسیجی در جامعه ما مانند آب حیاتی و ارزشمند است و باید در حوزه مدیریت و اقتصاد کشور این روحیه را ترویج کنیم.

 

ارسال نظرات