صادق خلیلیان گفت: بسیج و بسیجی نمی تواند نسبت به شناخت و مدیریت انواع تهدیدهای نرم اقتصادی بی تفاوت باشد بسیج می تواند با پشتوانه مردمی، تحولات اقتصادی خوبی را برای کشورمان فراهم کند.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۲۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲

صادق خلیلیان وزیر سابق کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره نقش بسیج در توسعه اقتصادی کشورمان اظهارداشت : بسیج یکی از مهم ترین و کارآمدترین نهادهای اجتماعی است که در دوران های مختلف انقلاب، کارایی خود را ثابت کرده است.

وی با بیان اینکه  بسیج و بسیجی نمی تواند نسبت به شناخت و مدیریت انواع تهدیدهای نرم اقتصادی بی تفاوت باشد افزود:  بسیج به عنوان یکی از منابع موثر در قدرت ملی هستند که با بهره گیری از هویت و ویژگی های خاص خود، توان بازدارندگی در مقابل انواع تهدیدات از جمله تهدیدهای نرم را داراست.

خلیلیان خاطرنشان کرد: بسیج توانسته است سرمایه های انسانی، اجتماعی و معنوی بالایی را تربیت کند که از پتانسیل خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی برخوردار هستند از اینرو دولت باید بتواند با بکارگیری نیروهای بسیجی در اقتصاد، در جهت پیاده سازی هرچه بیشتر اقتصاد مردمی و اقتصاد مقاومتی پیش برود.

خلیلیان در خاتمه افزود: بسیج می تواند با پشتوانه مردمی، تحولات اقتصادی خوبی را برای کشورمان فراهم کند در این زمینه هم موفقیت های خوبی توسط بسیج کسب کرده است

ارسال نظرات