افضلی گفت: ما از عملکرد و اقدامات سازمان بسیج مستضعفین و خدمات این ارگان در حوزه کشاورزی و سازندگی روستاها و مناطق محروم بسیار تشکر می کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۲۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵

نظر افضلی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزای بسیج، با اشاره به جایگاه ونقش بسیج در ارتقای اوضاع و رشد کیفی حوزه کشاورزی گفت: ما از عملکرد و اقدامات سازمان بسیج مستضعفین و خدمات این ارگان در حوزه کشاورزی و سازندگی روستاها و مناطق محروم بسیار تشکر می کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بسیج مستضعفین در حوزه نمایندگی خود و ساخت و بازسازی قنات های آن منطقه گفت:  بر همین اساس در منطقه نمایندگی ما بسیج بر روی قنات ها کار می کند و خود بسیج سازندگی نقش و اقدمات بسزایی در سازندگی منطقه داشته است.

 افضلی با اشاره به بهره مندی از توان و ظرفیت بسیج مستعفین در راستای کمک به دولت و شکوفایی استعدادها و ظرفیت های جوانان عنوان کرد: امروز  مجموعه دولت، از مردم و بسیج باید تشکر کند و باید از ظرفیت بسیج در راستای اشتغال  زایی و جاهایی که دولت نیاز به کمک دارد و ظرفیت و استعداد خوبی  وجود دارد استفاده کرد به خصوص  در حوزه های کشاورزی و بهینه سازی امور استفاده کرد.

 هفته بسیج/////عملکرد بسیج در سازندگی و حوزه کشاورزی مثبت است

ارسال نظرات