نخبه بسیجی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

ظرفیت بسیج برای تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی بکار می آید

غفاری گفت: اگر از ظرفیت بسیج استفاده شود کمک شایان ذکری به اقتصاد خواهد شد همان طور که رهبر انقلاب اسلامی بارها طی چند سال اخیر اقتصاد را در شعارهای سال تبیین کردند.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۳۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۷

علی غفاری مقدم،نخبه بسیجی در گفتگوبا خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به ظرفیت و توانمندی سازمان بسیج مستضعفین در پیشبرد اهداف وبرنامه های کلان اقتصادی کشور گفت: اگر ما بتوانیم بر روی برنامه ها کار کنیم و ظرفیت بسیج استفاده شود کمک شایان ذکری خواهد شد رهبر انقلاب اسلامی بارها طی چند سال اخیر اقتصاد را در شعارهای سال تبیین کرده و آن را از اهمیت بالایی برخوردار می دانستند.این امر نشان می دهد که تحقیق و تدوین سیاستهای اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این نخبه بسیجی عنوان کرد: با توجه به تحریم های شدید جمهوری اسلامی ایران توجه به بنیان های اقتصادی کشور اهمیت بسزایی دارد اما اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست یعنی اینکه مردم با سختی و مشکلات امور خود را رفع کنند بر همین اساس اقداماتی که دولت طی سالیان اخیر مبنی بر افزایش میزان مالیات حقوق بازنشستگان انجام داد در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی نبود.بر همین اساس انتظار می رفت تا دولت در این خصوص عملکرد بهتری داشته باشد.

 هفته بسیج ///ظرفیت بسیج را برای تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی بکار گیرید

غفاری ادامه داد: امروز دولت در بحث اشتغال زایی و فراهم کردن موقعیت های شغلی برای جوانان آمارهای اعلام می کنند اما این آمار ها بر اساس بیگاری انسان ها است. یعنی کاهش بیکاری با بیگاری انجام میشود بر همین اساس افراد با حقوق ماهی ۳۵۰ هزار تومان جزء شاغلین قلمداد و در آمارها به آن اذعان می شود.در حالیکه هر کسی می دانند که این حقوق کفاف حداقل نیازهای زندگی یک انسان را نمی دهد. از طرفی وقتی شرکت های خارجی وارد صحنه می شوند و این واردات بی در و پیکری که در کشور وجود دارد را افزایش می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار