عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

آسیب شناسی اقتصادی با دیدبانی بسیج محقق می شود/ بسیج با کمترین امکانات افتخارآفرین است

امروز از شهر گرفته تا روستاهای کشور بسیج را می شناسند همین امر موجب شده تا سازمان بسیج با حضور در بدنه جامعه نسبت به اتفاق های که در آن می گذرد آگاهی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۳۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹

ابراهیم نکو، عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ظرفیت و توانمندی سازمان بسیج مستضعفین در پیشبرد اهداف وبرنامه های کلان اقتصادی کشور گفت: بسیج با توجه به آنکه دارای آمار جمعیتی بسیار بالا است از طرفی نیز به علت حضور در بدنه و شاکله جامعه در تمام نقاط کشور پایگاه و مجموعه ای دارد.

این عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیج در دور افتاده ترین نقاط کشور نیز فعالیت می کند که این ظرفیت بزرگ و عظیم امتیازی است که سازمان بسیج را نسبت به تمام ارگان ها و نهادهای کشور برتر نموده است.

 

آسیب شناسی اقتصادی با دیدبانی بسیج محقق می شود/ بسیج با کمترین امکانات افتخارآفرین است

نکو با بیان این مطلب که بسیج از نزدیک مشکلات مردم را لمس می کند؛ تصریح کرد: امروز از شهر گرفته تا روستاهای کشور بسیج را می شناسند همین امر موجب شده تا سازمان بسیج با حضور در بدنه جامعه نسبت به اتفاق هایی که در آن می گذرد آگاهی داشته و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند بر همین اساس احصای نقاط ضعف و قوت در حوزه های مختلف از سوی سازمان بسیج ممکن شده است.
این عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز بسیج با کمترین امکانات و ابزارهای مالی و بر پایه خود باوری و تکیه بر ظرفیتها و توانمندی هایش موفقیت های چشمگیری را به دست آورده است برداشتن گام های مثبت در جامعه و اجرای کارهای ارزنده و ارزشمند در مقاطع حساس از جمله افتخارات سازمان بسیج است که همه این ها با کمترین امکانات و ابزار ممکن محقق شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار