عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج» تبیین کرد
نکو گفت: برای آنکه در منطقه نقش آفرینی کنیم و گامهای بلند و اساسی را برداریم باید از نگاه و تفکر بسیجی غافل نباشیم.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۳۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲

ابراهیم نکو، عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ظرفیت و توانمندی سازمان بسیج مستضعفین در پیشبرد اهداف وبرنامه های کلان اقتصادی کشور گفت:به نظر من شیوه ارائه خدمت از سوی سازمان بسیج مستضعفین و فعالیت های آن در زمینه های گوناگون می تواند در کشور ما به طور تضمینی موفقیت آمیز باشد.
عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی چون این روش ها بر اساس ادعا نیست و تنها خواسته بسیجیان خدمت به مردم است و این خدمت هرچه خالصانه تر باشد نزد بسیجیان ارزشمندتر است. این روش می تواند بخشی از سبک های مدیریتی مسئولان و مدیران کشور را در بر بگیرد لذا می توان با تلفیق شیوه،نگاه و خاستگاه بسیجی با سبک های علمی گامهای اساسی و مهمی را در کشور برداشت.

هفته بسیج//////نقش تفکر بسیجی در تحقق اقتصاد مقاومتی
وی با اشاره به نقش فرهنگ بسیجی در حل معضلات اقتصادی کشور گفت: با توجه به آنکه در آینده نیاز به حل مشکلات و معضلات کشور به صورت جدی خواهیم داشت و از طرفی نیز اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی سیاست های آن می توانند کلید حل این مشکلات باشد، تفکر و نگاه بسیجی در بین مدیران برای پیاده سازی و عملی سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است.
عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای آنکه در منطقه نقش آفرینی کنیم و گامهای بلند و اساسی را برداریم باید از نگاه و تفکر بسیجی غافل نباشیم و با بهره گیری از تجربیات ارزنده بسیج کارهای بزرگ را به ثمر نشانیم؛ بر همین اساس نیاز است که مسئولین توجه جدی به ظرفیت بسیج داشته باشند.

ارسال نظرات