شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد شیراز راه اندازی شد

با حضور بیش از 100 نفر از ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد شرق شیراز راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۶۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در تشریح ساختار شورای امر به معروف و نهی از منکر مسجد گفت: در این شورا امام جماعت مسجد به عنوان دبیر شورا ایفای نقش خواهد کرد، همچنین در ساختار این شورا از مردم محله و اعضای پایگاه مقاومت مسجد هم استفاده خواهد شد.

 شمسایی در ادامه مهمترین عوامل موفقیت امر به معروف و نهی از منکر را برشمرد. وی رمز موفقیت امر به معروف و نهی از منکر را در چهار عنوان بیان داشتند که مهمترین آن را عامل بودن عنوان کردند، به طوری که خود فرد امر و نهی کننده باید اولین عمل کننده به معروفات و پرهیزکننده از منکرات باشد، اولویت بندی و شناخت اولویت ها، مخاطب شناسی و زمان شناسی نیز سه عنوان دیگری بودند که وی به عنوان رموز موفقیت در امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.

 در این گردهمایی که بیشتر جنبه آموزشی داشت، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس به طور نمادین به یک نفر از ائمه جماعات مساجد شرق شیراز حکم مسئولیت شورای امر به معروف و نهی از منکر مسجد را تنفیذ کرد، همچنین در این گردهمایی علاوه بر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس، مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر فارس، فرمانده ناحیه احمدبن موسی (ع) و معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز حضور داشتند.

 پایان این جلسه نیز به پرسش و پاسخ حضار از دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اختصاص داشت. در این دیدار برخی از حاضرین به بیان دیدگاه پرداختند و نکته نظرات خود را به دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار