فرماندار بیله‌سوار گفت: پیکر مطهر شهید تفحص شده حبیب اسلامی از شهرستان بیله‌سوار پس از 31 سال توسط گروه تفحص، شناسایی شده و در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۷۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

بازگشت پیکر شهید جاوید‌الاثر بیله‌سواری پس از 31 سال به زادگاهش

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آرام حلیم ظهر امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از 31 سال توسط گروه تفحص، شناسایی و پیدا شده است، اظهار کرد: پیکر شهید حبیب اسلامی روز جمعه بعد از نماز جمعه شهرستان بیله‌سوار با استقبال مردم شهید پرور شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: شهید اسلامی در سال 47 در شهر بیله‌سوار متولد شده است و در زمان تحصیل در مقطع دوم دبیرستان در هنرستان کشاورزی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام می‌شود.

فرماندار بیله‌سوار عنوان کرد: پیکر مطهر این شهید روز جمعه 26 آبان ماه وارد شهرستان بیله‌سوار خواهد شد و بعد از نماز جمعه شهرستان بیله‌سوار با استقبال مردم شهید پرور شهرستان از میدان مصلی به طرف میدان علی ولی الله تشیع خواهد شد و در گلزار امام حسن مجتبی (ع) محله باباش بیله‌سوار به خاک سپرده خواهد شد.

وی گفت:شهید حبیب اسلامی در سن 18 سالگی در تاریخ 24 اردیبهشت ماه سال 65 در منطقه عملیاتی حاج عمران عراق مجروح و به شهادت رسیده است که اثری از پیکرمطهر این شهید به دست نیامده بود ولی به تازگی در جریان تفحص کمیته جستجوی مفقودان، پیکر مطهر شهید حبیب اسلامی شناسایی و پیدا شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار