سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: در هفته بسیج سالجاری بیش از 160 عنوان برنامه در سطح شهرستان نمین اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۸۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

اجرای بیش از 160 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان نمین

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ شاپور حسن زاده در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اعلام این خبر اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، پروژه‌های محرومیت‌زدایی، پیاده‌روی عمومی خانوادگی، نشست‌های روشنگری و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

 وی افزود: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان با عنوان شکوه مقاومت روز 5 آذر همزمان با سراسر کشور در سالن ورزشی حجاب نمین راس ساعت 10:30 صبح برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه ناحیه نمین در ادامه با بیان اینکه تفکر عظیم بسیجی یادگار امام راحل است که در سراسر جهان نیز طنین افکنده است ادامه داد: دوام و قوام انقلاب و نظام اسلامی مرهون رشادت‌های بسیجیان است.

 فرهاد عبدالعلی پور‏ فرماندار نمین هم در این جلسه با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در واقع بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی است افزود: بسیج یک حرکت منظم و سازمان یافته اجتماعی است وشجره طیبه بسیج امروز ابعاد جهانی و بین‌المللی به خود گرفته است.

 وی افزوود : فرهنگ و تفکر بسیجی در ایران فراتر از نژاد و قوم حاکمیت می‌کند که این امر موجب انسجام و وحدت ملی در کشور شده است.

 فرماندار نمین اظهار داشت: بسیج ظرفیت بی‌بدیل، منعطف و وسیع است که همه افراد متعهد و معتقد به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بر می‌گیرد و این ظرفیت می‌تواند بهترین کمک برای اقتدار بیشتر نظام اسلامی در تمامی عرصه‌ها باشد.

 وی بیان کرد: امروز تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری از اولویت بسیار بالایی برخوردار است و در این مسیر بسیجیان همچون گذشته در صحنه حاضر هستند.

ارسال نظرات