سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه خلخال گفت: در سال 96 یکصد عنوان برنامه فرهنگی در هفته بسیج اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۹۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

100 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرامی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، عصر امروز جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با محوریت هفته بسیج تشکیل و سرهنگ دوم جهانبخش عطایی از اجرای بیش از یکصد عنوان برنامه فرهنگی در این هفته خبر داد.

عطایی گفت: مشارکت حداکثری ادارات شهرستان خلخال مد نظر است و از 29 آبان تا 5 آذر برنامه های متنوع فرهنگی با حضور اقشار مختلف مردم درمناطق شهری ور وستایی برگزار خواهد شد.

عطایی شاخص ترین برنامه ها را دیدار با خانواده معظم شهدا و بسیجیان و برگزاری برنامه های یادواره شهدا و آبروی کوچه ها و افتخار محله ها عنوان وافزود: یکی از برنامه های محوری در هفته بسیج در روز 5 آذر همزمان با تشکیل بسیج تجمع عظیم بسیجیان است.

فرمانده سپاه خلخال ضمن تشریح کلیه برنامه های هفته بسیج د رجمع شورای اداری شهرستان خلخال بر لزوم تحقق عملی اهداف بسیج در جامعه تاکید وگفت: بسیج مردمی به همت امام راحل شکل گرفت و این بسیج مردمی در کنار سایرقوا امروز بهترین امنیت را در کشور فراهم ساخته و با نگاه به 17 کشور منطقه می توان آرامش واقعی در داخل مرزهای کشور به عینه حس کرد.

فرمانده سپاه خلخال یکی از توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را سلب امید از مردم عنوان وگفت: این مردم بسیجی وار در صحنه دفاع حضور خواهد یافت.

فرمانده سپاه خلخال در پیامی ضمن تسلیت مردم ولایتمدار و بسیجیان شهرستان خلخال به بازماندگان زلزله استان کرمانشاه برای درگذشتگان علو درجات را از درگاه احدیت خواستار شد.

ارسال نظرات