اهدای خون 350 نوع‌دوست یزدی برای کرمانشاه؛

انباشت خون در یزد خوب است مردم دیگر مراجعه نکنند

مدیرکل سازمان انتقال خون استان یزد با قدردانی از مردم یزد برای اهدای خون به زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: از آنان درخواست داریم که از مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون خودداری کنند.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۹۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مدیرکل سازمان انتقال خون استان یزد ضمن قدردانی از حضور مردم شریف یزد در پایگاه‌های این سازمان جهت اهدای خون به زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: از روز گذشته و با اعلام خبر ناگوار وقوع زمین‌لرزه در استان کرمانشاه و استان‌های غربی در حدود ۳۵۰ نفراز مردم نوع‌دوست و متدین یزد در پایگاه‌های انتقال خون جهت اهدای خون حضور یافتند که از این تعداد ۱۷۵ نفر موفق به اهدای خون شده و ۱۰۰ نفر نیز خون اولی بوده که از آن‌ها نمونه گرفته‌شده است.
نقی تقوایی اضافه کرد: با توجه به وضعیت خوب استان درزمینهٔ انباشت خون و فراورده‌های خونی و عدم اعلام نیاز از سوی استان‌های غربی کشور؛ ضمن احترام به حس نوع‌دوستی هم استانی‌های عزیز از آنان درخواست داریم که از مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون خودداری کرده و به سایت سازمان به نشانی http://www.yazdbto.ir/ مراجعه و با ثبت‌نام اینترنتی در این سایت در نوبت مقرر جهت اهدای خون اقدام کنند.
وی همچنین در واکنش به درج خبر اعلام نیاز نسبت به گروه‌های خونی «o» در فضای مجازی هم گفت: الحمدالله در این گروه خونی نیز در حال حاضر وضعیت مطلوبی وجود دارد.
تقوایی تأکید کرد: با توجه به وضعیت مطلوب استان درزمینهٔ خون و فراورده‌های خونی اهدای خون در شرایط فعلی، از یزدی‌های عزیز می‌خواهیم ما را در فصل زمستان که نیاز بیشتری به خون و فراورده‌های خونی وجود دارد یاری نمایند.
ارسال نظرات