خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آمادگی ٧٠ پايگاه ثابت جمعيت هلال احمر استان جهت دريافت كمک هاي مردمي به زلزله زدگان غرب كشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۹۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسین احمدی، در جمع خبرنگاران گفت: تقاضای ما از شهروندان این است که کمک‌های خود را تنها به جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

وی ادامه داد: هلال احمر تنها مرجع رسمی و قانونی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن برای مردم حادثه دیده است و به منظور مدیریت جمع آوری کمک‌های مردمی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و سوءتفاهم، شهروندان کمک‌های خود را تنها به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: در شهرستان گرگان پایگاه‌های جمیعت هلال احمر در میدان شهرداری، پارک شهر گرگان، میدان شهدا، پایگاه ناهارخوران، پایگاه برقرار شده نبش انبار جهاد، پایگاه سیار میدان مدرس، چهار راه میدان و میدان مازندران مستقر شده و آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

احمدی بیان کرد: تقاضای ما از شهروندان این است به منظور افزایش سطح کیفیت کمک‌رسانی، اقلام اهدایی مردم نو باشد و مردم دقت کنند که اولویت اقلام مورد نیاز زیرانداز، پتو، لباس گرم، وسایل گرمایشی، آب معدنی و خوراکی کنسروی است.

وی اضافه کرد: شهروندان همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب شماره 99999 نزد تمامی بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تاکید کرد: این شماره حساب به صورت متمرکز در سراسر کشور است و شهروندان از هر نقطه از کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این شماره حساب واریز کنند.

احمدی با اشاره به اینکه تمامی کمک‌های مردمی به صورت کامل به دست مردم حادثه‌دیده می‌رسد و هیچکدام در استان باقی نمی‌ماند، گفت: در ساعت‌های ابتدایی وقوع حادثه استان گلستان آمادگی خود را برای ارسال کمک‌های لازم به استان‌های حادثه دیده اعلام کرد.

وی افزود: تا به این لحظه دو کانتینر توسط جمعیت هلال احمر استان شامل اقلام مورد نیاز برای مردم حادثه دیده به استان‌های غربی کشور ارسال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها