خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف ۱۰۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۱۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سرهنگ سید تقی حسینی اظهارکرد: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان روز گذشته هنگام گشت زنی در منطقه کویری شرق اصفهان به یک دستگاه وانت نیسان که در حال تردد از راه فرعی بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مقدار 82 کیلو و 800گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: همچنین ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هم در عملیاتی همزمان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو405 مشکوک و در بازرسی از آن مقدار 22کیلو و100گرم تریاک را کشف کردند.

وی افزود: در این عملیات نیز دو سوداگر مرگ دستگیر و همراه با پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

توقیف دو محموله میلیاردی پوشاک قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 حامل بیش از یک میلیارد و 700 هزار ریال پوشاک خارجی قاچاق را شناسایی و توفیف کردند.

سرهنگ حسن یار دوستی اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از خودروها یک هزار و 720 ثوب البسه زنانه خارجی قاچاق کشف کردند.

این مسئول انتظامی با اعلام اینکه ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این رابطه راننده و صاحب اموال دستگیر و همراه با پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

430 میلیون ریال سرقت در پرونده باند سارقان داخل خودرو
 رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سه نفره سرقت داخل خودرو و کشف 430 میلیون ریال اموال مسروقه توسط آنان خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی اظهارکرد: در پی شکایت تعدادی از  شهروندان منطقه شرق شهر اصفهان مبنی بر سرقت اموال آنها داخل خودرو هایشان ، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مسئول انتظامی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی  گسترده ظرف یک هفته توانستند دو نفر که اقدام به این سرقت ها می کردند را شناسائی و با همکاری آنها  مالخر اموال مسروقه را نیز  دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان  با اشاره به اینکه در تحقیقات سارقان دستگیر شده به چندین فقره سرقت از داخل خودرو همشهریان به ارزش 430 میلیون ریال اقرار کردند، افزود:در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد قابل توجهی گوشی های مسروقه به همراه لوازم مسروقه خودرو شامل باند و ضبط نیز کشف شد.

کشف 700میلیون ریال اموال مسروقه از مخفیگاه باند سارقان اماکن خصوصی
 اعضای باندی که به صورت حرفه ای اقدام به سرقت اموال کارخانجات صنعتی متروک، انبارهای مزارع کشاوری و ساختمانهای نیمه ساز می کردند در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه شناسایی و دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران این فرماندهی در پی اقدامات پلیسی خود موفق شدند دو سارقی که به صورت حرفه ای و به وسیله یک وانت بار اقدام به سرقت اموال موجود در کارخانجات صنعتی متروکه ، چاه ها و انبارهای مزارع کشاورزی و ساختمانهای در حال ساخت می کردند را شناسایی کنند.

سرهنگ رجبعلی مختاری عنوان کرد: با شناسایی متهمان، ماموران با هماهنگی مقام قضائی بلافاصله وارد عمل شده و طی یک عملیات ضربتی هر دو نفر را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد این دو سارق کلیه اموال مسروقه را به دو مالخر فروخته اند که با تلاش مأموران این دو مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مختاری گفت: با دستگیری مالخران مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل چندین تن میلگرد و خاموت ،تعداد زیادی شیر آلات و اتصالات صنعتی و ساختمانی ، چند صدمتر کابل های برق فشار قوی صنعتی و کابلهای برق ساختمانی، و بیش از 2 تن سیم و لوله مسی و.. به ارزش 700میلیون ریال کشف شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها