خبرهای داغ:
رئیس سازمان هلال احمر استان اصفهان شماره حساب‌های رسمی و پایگاه‌های مجاز دریافت وجوهات و اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان غرب کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۱۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ محسن مؤمنی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به زلزله دو روز پیش در مناطق غربی کشور، اظهار کرد: صبح روز حادثه یعنی چند ساعت پس از وقوع حادثه، گروه‌های امدادی استان اصفهان به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند که دو گروه سگ‌های تجسس، گروه 35 نفره نجات از آوار، 5 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه خودروی نجات، هزار تخته چادر و 5 هزار تخته پتو در همان ساعات اولیه حادثه به منطقه ارسال شد.

وی با بیان این که با توجه به فاصله زیاد اصفهان با مناطق زلزله‌زده، بیان کرد: تجهیزات با کمی تأخیر به دست مردم رسید و هم چنان نیز ارسال ملزومات مورد نیاز زلزله‌زدگان ادامه دارد، هنوز هیچ مصدومی از زلزله برای مداوا به اصفهان اعزام نشده است.

 

رئیس سازمان هلال احمر استان اصفهان از شهروندان تقاضا کرد ارسال ملزومات مورد نیاز زلزله‌زدگان با هماهنگی هلال احمر ارسال شود و تصریح کرد: بعضی مناطق ممکن است زیادتر از نیاز خود دریافت کنند و یا بعضی مناطق به خاطر شرایط ممکن است ملزومات دیرتر به دستشان برسد لذا اگر ارسال اقلام با هماهنگی هلال احمر باشد به صورت یکنواخت به دست هموطنان مان در کرمانشاه می‌رسد.

وی در خصوص نحوه کمک مردم به آسیب دیدگان زلزله عنوان کرد: گاهی افرادی که قصد خیر هم دارند شماره کارت‌هایی را برای کمک به مردم زلزله‌زده اعلام می‌کنند که مورد تائید سازمان هلال احمر نیست، تنها شماره حساب 99999 نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، مسکن، دی، پارسیان و رسالت به نام سازمان هلال احمر آماده دریافت وجوهات نقدی مردم برای کمک به زلزله‌زدگان است.

مؤمنی شماره با بیان این که شماره حساب 702070 نزد بانک ملی نیز آماده دریافت کمک‌های ارزی است، مطرح کرد: دفاتر هلال احمر در سطح استان و شعب هلال احمر در سطح شهر اصفهان واقع در بلوار آیینه خانه، خیابان کاشانی، خیابان میر و پایگاه‌هایی که  در سطح شهر برقرار شده آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

 

وی ادامه داد: ترمینال کاوه، میدان جمهوری، میدان شهدا، مسجد جامع محمودآباد، میدان انقلاب، میدان امام(ره)، ترمینال صفه، مجتمع سیتی سنتر، مسجد شهید بهشتی، مسجد اعظم حسین آباد، اداره برق چهارباغ، دانشگاه صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه اصفهان، پل ابوذر و میدان احمدآباد پایگاه‌هایی هستند که آماده دریافت وجوهات نقدی و یا اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان غرب کشور هستند.

رئیس سازمان هلال احمر استان اصفهان در پایان گفت: شماره تلفن 03136612424 تا ساعت 9 شب آمادگی پاسخگویی به سؤالات شهروندان را دارد، شماره پیامک 30001147 نیز مخصوص شهروندانی است که داوطلب هستند و در زمینه خاصی تخصص دارند که می‌توانند به این دو شماره اطلاع دهند و اعلام آمادگی کنند تا اگر نیاز بود بتوانیم به راحتی به این افراد دسترسی پیدا کنیم و از آن‌ها استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها