معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران گفت: نگاه به زندگی شهدا رمز موفقیت ما است و این در حالی است که اعتقاد تمام شهدا یکی بوده اگرچه چهره آن‌ها با هم فرق داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۶۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار اصحاب کریمی در همایش شهید شناسی که با محوریت شهید حججی در دانشگاه آزاد خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه این دنیا دنیای فانی است و شهدای ما به این دنیا پشت پا زدنداظهار داست: شهید محسن حججی با نگاه آخر و نافذش دیوار تبلیغاتی دشمن را فرو ریخت و امروز جوانان یک ملت برایش می‌سوزند.

معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران عنوان کرد: در جنگ سوریه و در دوران 8سال دفاع مقدس جوانان با عشقی که به اهل بیت(ع) داشتند کشور را به پیروزی رساندند.

کریمی با اشاره به اینکه شهید حججی ابتدا برای ملت ناشناس بود اما امروز یک دنیا از خط تفکر او یاد می‌کنند، گفت:   وقتی محسن حججی را به اسارت گرفته بودند و او می‌دانست که سرش را از تنش جدا می‌کنند اما بسیار آرامش داشت چراکه به امام حسین(ع) اقتدا کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه بسیار تلاش شد که سر او را برگردانده شود اما موفق نشدند، تصریح کرد: کسانی که امروز در مقابل این خط تفکر ایستاده‌اند و آن‌را به تمسخر می‌گیرند، باید به آن‌ها بگوییم که حاضریم تمام دنیا را بدهیم تا محسن یک بار برگردد و مادرش او را در آغوش بگیرد.

معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران اظهارداشت: این خط مقدم که از 1400 سال پیش با قیام عاشورا آغاز شده است تا ابد ادامه خواهد یافت و ما این مسیر را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: وقتی داعشی‌ها با ساخت انیمیشن‌ها و کشتن و به شهادت رساندن برخی افراد اقدام کردند باید به آن‌ها بگوییم که آیا ما از اقدامات شما ترسیدیم؟ و آن‌ها باید بدانند که ما کجا هستیم و آن‌ها کجا هستند.

کریمی با اشاره به اینکه شهید محسن حججی پیرو مسیر راه زینب (س) است، عنوان کرد: او بارها گفته است که نمی‌گذارم کسی به حرمت پا بگذارد و ما نیز راه او را ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه داعش تا دو هفته دیگر پایان می‌یابد عنوان کرد: اگر باز هم توطئه‌ای ایجاد شود دشمنان باید بدانند که امثال محسن زنده هستند و از حرم آل الله دفاع خواهند کرد.

معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران تصریح کرد: نگاه به زندگی شهدا رمز موفقیت ما است و این در حالی است که اعتقاد تمام شهدا یکی بوده اگرچه چهره آن‌ها با هم فرق داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات