خبرهای داغ:
محمد رضایی
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کاشان:
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشان : اولین کاروان کمک های مردمی حاوی مواد مورد نیاز زلزله زدگان غرب کشور روز دوشنبه 96/8/29 از شهرستان کاشان به مقصد غرب کشور اعزام می شود .
کد خبر: ۸۹۴۷۶۸۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کاشان ، سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در بیانیه ای در خصوص زلزله ی اخیر در غرب کشور با مردم داغدار کرمانشاه ابراز همدردی کردند .

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم  با سلام و درود به پیشگاه بقیه الله العظم (عج) و نائب بر حقش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) اینجانب ضمن ابراز همدردی با مردم مصیبت دیده کرمانشاه حادثه تلخ و ضایعه ی جانباختن تعدادی از هموطنانمان در پی زلزله ی اخیر را به مردم و خانواده های داغ دارآن ها تسلیت عرض می نمایم و از مردم فهیم و همیشه در صحنه ی دارالمومنین کاشان خواستارم بار دیگر با حمایت های مادی و معنوی خود قسمتی از آلام زلزله زدگان و مصیبت دیدگان کشورمان را تسکین بخشید.

 بنده ضمن درخواست از مردم انقلابی شهرستان کاشان مبنی بر کمک این عزیزان اعلام می نماییم اولین کاروان کمک های مردمی حاوی مواد مورد نیاز زلزله زدگان غرب کشور روز دوشنبه 96/8/29 از شهرستان کاشان به مقصد غرب کشور اعزام می شود ؛ این کاروان هفت قلم از مایحتاج اساسی و مورد نیاز را به مقصد کرمانشاه منتقل می کند . در همین راستا مردم عزیز کاشان می توانند با مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر شهرستان ( اعم از پایگاه های بسیج مساجد و محلات ،ادارات ، مدارس ، کارخانجات ، اتحادیه های اصناف و دانشگاه ها)  نسبت به تحویل اقلام زیر جهت اعزام فوری به مناطق زلزله زده اعلام همدردی نمایند.

1.پتو و پتوی مسافرتی ،حصیر و زیر انداز

2.لباس نو وتمیز گرم (کاپشن و شلوار و کفش)

3.چادر مسافرتی

4.وسایل گرمایشی(بخاری ،والور،کرسی و هیتر برقی)

5.کمپوت،کنسرو و خشکبار

6.داروهای متعارف و متداول دارای تاریخ

7.کمک های نقدی

اقلام جمع آوری شده حتما نو، تمیز و قابل استفاده باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها