خبرهای داغ:
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان:

داعش یک جریان انحرافی، ساختگی و جعلی است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا نقش بسیار زیادی در تشکیل داعش داشتند و هدف آن‌ها از تشکیل و حمایت داعش، ایجاد تفرقه و جنگ داخلی میان مسلمانان است تا خودشان بتوانند به راحتی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۹۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سیدرحیم توکل با بیان اینکه شیعیان و اهل سنت مشترکات بسیار زیادی باهم دارند بیان کرد: تکفیری‌ها و داعشی‌ها افراد تندرویی هستند که وحدت را قبول ندارند و هدف اصلی آن‌ها ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان است.

وی با بیان اینکه نظام سلطه برای نابودی اسلام ناب همه توان خود را به کار گرفته است، تاکید کرد: امروز امت اسلامی با وحدت و همبستگی بیشتر در برابر این توطئه‌های سنگین ایستادگی کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که اختلاف و تفرقه تنها به نفع دشمنان و بدخواهان اسلام ناب است، تصریح کرد: شرایط امروز منطقه و جهان اسلام به گونه‌ای است که امت اسلامی باید تنها در همان مسیری که قرآن و اهل بیت(ع) تعیین کرده‌اند گام بردارند و آن هم وحدت اسلامی است.
وی با اشاره به عقاید و نگرش جریان تکفیری داعش نسبت به آموزه های اسلامی، گفت: داعش یک جریان انحرافی، ساختگی و جعلی است که جهان اسلام از مذاهب شیعه و اهل سنت معتقدند آن‌ها جریانی انحرافی، غلط، دروغین و ساختگی‌اند.
آیت‌الله توکل افزود: اگر در ماهیت واقعی گروه‌های تروریستی و جریان‌‌های سیاسی تندرو دقت کنیم، خواهیم دید که دشمنان اسلام و ابرقدرت‌ها در شکل گیری و قدرتمند شدن آنها کاملا تاثیرگذار بوده‌اند.
وی با بیان اینکه دشمن تمام توانش را گذاشته تا  وحدت را از بین ببرد، تصریح کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا نقش بسیار زیادی در تشکیل داعش داشتند و هدف آنها از تشکیل و حمایت داعش، ایجاد تفرقه و جنگ داخلی میان مسلمانان بود تا خودشان بتوانند به راحتی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش بی‌بدیل جمهوری اسلامی ایران در وحدت مسلمانان گفت: جمهوری اسلامی ایران با الهام از آموزه‌های ناب اسلام و بر اساس آرمان‌های مقدّس حضرت امام خمینی(ره) و با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در راستای وحدت میان مسلمانان، تمام توان خود را به کار بسته و از همه ظرفیت‌های ممکن استفاده می‌کند.

ارسال نظرات