خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: افراد آسیب دیده حادثه زلزله غرب کشور دست نیاز خود را به سمت مردم دراز کرده‌اند و مردم نیز باید نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند و به میزان توان خود آن‌ها را یاری کنند.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۹۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به اینکه حادثه زلزله در غرب کشور موجب فوت بسیاری از هم‌وطنان شده است، اظهار کرد: بخش از رسالت کمیته امداد امام خمینی کمک به مردم آسیب دیده در این حوادث است و کمیته امداد امام خمینی استان قم نیز باید در راستای کمک رسانی به مردم زلزله زده اهتمام لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی افراد آسیب دیده از حادثه اخیر تمام دارایی خود را از دست داده‌اند، عنوان کرد: اکنون این افراد زیان دیده دست نیاز خود را به سمت مردم دراز کرده‌اند و مردم نیز باید نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند و به میزان توان خود آن‌ها را یاری کنند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از ظرفیت ویژه استان قم برای کمک به محرومان و نیازمندان یاد کرد و گفت: در استان قم بیش از 400 امامزاده از نسل اهل بیت(ع) دفن هستند که آستان‌های آن‌ها در ساخت و سازهای شهری مشخص نیست و این موضوع بیان‌گر این است که شهر قم از دیرباز پناهگاهی برای شیعیان بوده است که به دلایل مختلف از دست حکومت و رژیم‌های مختلف متواری می‌شدند.

وی ادامه داد: مردم شهرهای مذهبی اشتیاق بیشتری برای کمک به نیازمندان دارند و باید بدانند که این اشتیاق را مدیون معنویت این شهرها هستند و وظیفه دارند که دین خود را نسبت به این معنویت ادا کنند.

آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) با کمک رسانی در عرصه‌های مختلف آبروی نظام است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) باید قدم‌های اساسی و ابتکارات جدیدی را در راستای کمک رسانی به نیازمندان دنبال کند تا بتواند افراد موجود در این قشر جامعه را کاهش دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها