خبرهای داغ:
ستاد مرکزی امور زلزله زدگان غرب کشور با محوریت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۹۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ستاد مرکزی پیگیری امور زلزله زدگان غرب کشور با محوریت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم تشکیل جلسه داد.

بر اساس این گزارش، مسوول دفتر امور اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه، مسوول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه، نماینده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مسوول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه، نماینده جامعه المصطفی العالمیه، نماینده تیپ امام صادق(ع)، مسوول روابط عمومی حوزه‌های علمیه، نماینده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و نماینده مرکز خدمات حوزه‌های عملیه به عنوان اعضای این ستاد در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه مقرر شد به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام در امور کمک رسانی در استان‌های حادثه دیده، ستادهای استانی با اشراف ستاد مرکزی با عضویت اعضای شورای هماهنگی نهادهای حوزه‌های استانی و برخی نهادهای دیگر راه اندازی شود تا کمک رسانی به صورت بهتر انجام بپذیرد.

«هماهنگی در توزیع و استقرار مناسب طلاب و روحانیون و انجام توجیهات لازم»، «دریافت حمایت‌های طلاب اعم از نقدی و غیرنقدی و تحویل آن‌ها به نهادهای مسوول توزیع به نحو شایسته»، «رسیدگی به امور دینی و تبلیغی مردم و انجام مشاوره‌های لازم توسط مبلغان»، «ساماندهی تبلیغ و ابلاغ انواع محتواهای تبلیغی با بنرهای مناسب جهت آرامش روحی مردم و توجه به معنویات»، «خدمات به عموم مردم اعم از شیعه و سایر مذاهب اسلامی»، «جذب و اعزام طلاب و روحانیون به مناطق حادثه دیده» و ... بخشی از مصوبات این ستاد بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها