سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: سپاه و بسیج از ظریفت های ارزشمندی برخوردار هستند و بسیج یک میراث گرانبهای امام خمینی (ره) و موهبت انقلاب است و همه اینها در کنار دولت باعث دلگرمی و پیشرفت امور خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۵۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶

بسیج میراث گرانبهای امام خمینی (ره) و موهبت انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در دیدار فرماندهان و مدیران سپاه حضرت عباس(ع) و پیشکسوتان و نخبگان بسیجی اردبیل با استاندار اردبیل شامگاه دوشنبه 23 آبان جهت تبریک تصدی سمت استانداری و گرامیداشت هفته مبارک بسیج و تبریک به مهندس بهنامجو بیان کرد: سپاه و بسیج از ظریفت های ارزشمندی برخوردار هستند و بسیج یک میراث گرانبهای امام خمینی (ره)  و موهبت انقلاب است و همه اینها در کنار شما باعث دلگرمی و پیشرفت امور خواهد بود.

بابازاده با اشاره به سی و هشتمین سالگرد تاسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر ماه شروع خواهد شد و برنامه های متعددی با هماهنگی های قبلی برنامه ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: به هرحال همه دوست و دشمن از ظرفیت قابل توجه سپاه و بسیج مطلع هستند ولی در نهایت آنهایی موفق خواهند بود که با یک کار هنرمندانه ، بزرگوارانه و برادرانه از این ظرفیت در جهت گره گشایی از مردم استفاده کنند و ما هیچ گلایه ای از گذشتگان و آیندگان خود نخواهیم داشت.

بابازاده گفت: ما زیر پرچم و بیرق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت لوای مقام عظمای ولایت در خدمت شما و خواستار استفاده این ظرفیت ها در راستای برنامه سازندگی که و تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در اردبیل هستیم و بسیج سازندگی اردبیل هم به صورت متعارف برنامه های خیلی خوبی را انجام میدهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: در بحث های امینت دفاعی و فرهنگی نام بسیج یک امینت است و تیپ رزمی سپاه حضرت عباس(ع) که در مناطق شمالغرب حضور دارند علیرقم انجام ماموریت به نحو احسن در شمالغرب در مجموعه اردبیل در تمام ماموریت های فرهنگی و سازندگی تمامی دستگاه ها هستیم و این مجموعه ماشین آلات خود را در در بخش های های موران، صلوات و هشجین مشغول کار باتفاق این بسیجان کرده است.

وی افزود: بسیج علمی پژوهشی سپاه حضرت عباس (ع) یک وسعت عظیم است و از خانه نخبگان و پارک علم و فنآوری برخوردار هستیم و کارگروه های جهادی با ظرفیت های خیلی بالا از ابتکارات، اختراعات حمایت می کنیم و یک جامعه هدف خیلی خوبی برای خود تعریف کرده ایم.

http://basijnews.ir/files/fa/news/1396/8/23/1419738_628.jpg

وی بیان کرد:ساخت و سازهایی که غالبا در بحث بسیج و تعالی بسیج در 6 سال اخیر برنامه های معرفتی، اعتقادی و معنوی را در غالب گروه های صالحین که خیلی زحمت کشیده شده در بحث تعلیم و تربیت سرمبیان و سرگروه ها، استاید و استادیاران که سر استاد این حلقات نماینده ولی فقیه در اردبیل می باشد با صلاحدید مقام معظم رهبری انتخاب و در هزار و دویست پایگاه مقاومت این برنامه های تربیت در حال برگزاری می باشد.

وی ادامه داد: در صورتی که از موضوع صالحین غافل نیستیم از نقش آفرینی بسیج در سایر موضوعات از جمله ورزش، سازندگی، مهارتی و سایر مباحث تلاش های وافر خود را داریم و حتی در غالب بسیج گردانهای مردمی بیت المقدس ، عاشورا و امام حسین (ع) خیلی وسعت و جایگاه بسیار ارزشمندی دارد.

بابازاده با اشاره به به برنامه عمرانی سپاه اردبیل تصریح کرد: در 5 سال اخیر تنها مجموعه ای که در بحث عمرانی 100درصد اقدامات 5 ساله پنجم را چه در مجموعه دولت و استانهای همجوار انجام داده است فقط سپاه پاسداران استان اردبیل بوده و این یعنی اگر ملاحضه کنید یا پارس آباد یا شاهرود خلخال که جنوبی ترین شهر ما می باشد و نیر و کورائیم عنبران، خدای متعال کمک کرده است تا بتوانیم 62 هزار متر مربع مجموعه ورزشی با قابلیت سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت جوانان بسیجی و مردم استفاده کنیم.

بابازاده ادامه داد: این مکان ها به غیر از تفریحی بودن یک مکان امن در زمان های غیر مترقبه است و همچنین روزانه سالن های بسیج شاهد حضور 75 هزار جوان در این مجوعه ها به برنامه ورزشی و تفریحی مشغول هستند.

وی ادامه داد: امروز خیلی جاها میبنیم که تعریف درستی از اقتصاد مقاومتی نمی شود به جای حمایت از تولید کنندگان آنها رها شده اند و کارهای کوچک را اقتصاد مقاومتی معرفی میکنند، امروز بسیج سازندگی عضوی از اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: ما باید حاشیه ها را کنار بگذاریم و به فکر تلاش و خدمت صادقانه باشیم و باید گره گشای مشکلات مردم باشیم و ما برای زمان ارزش قائل هستیم ، ضمن اینکه زمان را یک ارزش میشماریم میخواهیم این را بگویم که باید تاریخ ساز باشیم نه تاریخ سوز ، باور ساز باشیم نا باور سوز.

بابازاده تاکید کرد: امروز باید در تمام زمینه ها فرصت ساز باشیم و کاری کنیم تا فرصت سوزی ها از بین بروند و میبینم کسانی هستند که فرصت ساز هستند ولی فرصت طلبی از طرف هر کس باید باید محکوم شود.

سردار بابازده بیان کرد: دولت با تمام وجود در کار های سپاه و در برنامه های سازندگی شهرستان ها حمایت خوبی دارد و خیلی فرصت های طلایی هست که ما باید تلاش کنیم در کنار دولت این کارها را به خوبی به ثمر برسانیم و همه مردم از موهبت مسئولان بایستی برخوردار باشند.

ارسال نظرات