سرهنگ فراهانی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله به همراه مسئولین سازندگی استان مرکزی برای شناسایی نیازمندی‌های آسیب دیدگان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۸۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

سرهنگ پاسدار علی فراهانی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به آمادگی نیروهای سازندگی استان مرکزی برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: از شامگاه سه‌شنبه مدیران و مسئولان سازندگی استان در مناطق زلزله زده حضور پیدا کردیم تا از نزدیک بازدید میدانی از منطقه داشته باشیم و نیازهای زلزله‌زدگان را برآورد و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: در حال حاضر گروه‌های جهادی استان ضمن جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نواحی استان برای حضور در منطقه ساماندهی شده‌اند. در این بازدید میدانی و دیدار با سردار غلامی مسئول بسیج سازندگی کشور که در منطقه حضور دارند، برنامه‌ریزی لازم برای مشارکت بسیج سازندگی سپاه روح‌الله انجام خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله تصریح کرد: یک محموله اقلام غذایی نیز برای کمک به زلزله زدگان از استان مرکزی به همت بسیج سازندگی سپاه روح‌الله به منطقه ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات