جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت به خاطر جان باختن جمعی از هموطنان در زلزله دلخراش کرمانشاه با خانواده‌های این عزیزان و مصدومان احساس همدردی کردند.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۸۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت به خاطر جان باختن جمعی از هموطنان در زلزله دلخراش کرمانشاه با خانواده‌های این عزیزان و مصدومان احساس همدردی کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با حزن و اندوه فراوان حادثه دلخراش و تکان دهنده زلزله کرمانشاه که موجب جان باختن و زخمی شدن تنی چند از هم‌وطنان عزیزمان شده است را به ملت شريف ايران به ويژه مردان و زنان داغدار و مصيبت زده كرمانشاه تسليت و تعزيت عرض مي كنيم و از خداي متعال براي در گذشتگان رحمت واسعه الهی و براي بازماندگان صبر و اجر مسئلت مي‌کنیم.

در ادامه بیانیه آمده است: متاسفانه عمق فاجعه و گستردگي خسارات به گونه‌اي است كه رهبر معظم انقلاب فرمودند:"ازهمه كساني كه مي‌توانند به نحوي در سبك كردن بار مصيبت و جبران خسارت موثر باشند درخواست مي كنم به ياري آسيب ديدگان بشتابند."

بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی افزوده است: امیدواریم مردم و مسئولین در کنار یکدیگر با همدلی و همبستگی، این روزهای دشوار را پشت سر گذاشته و نهایت توان و تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم مصیبت زده و حادثه دیده به کار بندند.

این بیانیه ضمن درخواست از برخی فرصت طلبان برای موکول کردن زمان تسویه حساب‌های سیاسی به زمان دیگری، تصریح کرده است: مردم علیرغم سختی‌های بسیار، باوقار و با متانت درخواست‌هایشان را پیگیری می‌کنند و شایسته نیست که عده‌ای در این فضای غم بار به دنبال عقده گشائی باشند.

بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرده است: جبهه مردمي نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی از تمامي كساني كه امكان هر نوع مشاركت در اين ميدان وسيع را دارند درخواست مي كند تا حداکثر توان، امکانات و مساعی خود را برای کاستن از رنج و اندوه آسیب دیدگان  این حادثه به کار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات