مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت:مردم شهرستان آبدانان تا کنون در سه مرحله یک میلیارد و 45میلیون ریالی به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده اند.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۰۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار "کرم رضا نصرالهی" فرمانده سپاه ناحیه آبدانان ضمن تسلیت جانباختگان زلزله استان کرمانشاه بیان کرد: در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در جهت کمک همه جانبه سپاه و بسیج و آحاد مردم خدا جوی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه ، سپاه و بسیج شهرستان آبدانان در ساعات اولیه وقوع این زلزله اقدام به جمع آوری کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی از سطح شهرستان و بخشها و روستاهای تابع نموده است.

وی گفت: تا کنون و در سه مرحله کمک های مردمی شهرستان آبدانان معادل  یک میلیارد و 45میلیون ریالی به مناطق زلزله زده ارسال و تحویل داده شده است.
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت: هم اکنون نیز نیروهای بسیجی در مرکز شهرستان و سایر بخش ها و روستاها در حال جمع آوری کمک های مردم غیرتمند شهرستان آبدانان هستند تا در اولین و سریعترین فرصت به مناطق زلزله زده ارسال شوند.
 سرهنگ نصرالهی عمده کمک های جمع آوری شده را نان، آبمعدنی، برنج ،خرما و پتو عنوان کرد و گفت: سپاه ناحیه آبدانان آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شهروندان آبدانانی جهت ارسال به مردم مظلوم و زلزله زده کرمانشاه می باشد.
 وی ضمن قدردانی از همدری مردم غیور و غیرتمند شهرستان آبدانان اظهار کرد :مردم آبدانان در ابراز همدردی با مردم مظلوم و زلزله زده کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند.

وی بیان کرد: مادارن ، پدران و سالخوردگان آبدانانی که با چشم گریان اندک وجه نقد حاصل از دسترنج یا اقلام خود را با نهایت حس انسان دوستی به زلزله زدگان کمک می کردند و یا دختر بچه ای که عروسک های خود را به کودکان زلزله زده اهداء نمود و یا آحاد مردم این شهرستان که تمام توان خود را مصروف کمک رسانی به حادثه دیدگان این زلزله کردند ثابت کردند مردم آبدانان از کم نظیر ترین مردم در مشارکت، ابراز همدردی و نوع دوستی با همنوع در زمان حوادث هستند.

 

ارسال نظرات