یک مشاور تربیتی یکی از معضلات بزرگ جامعه اسلامی را بدحجابی دانست و تصریح کرد: دختران امروز باید حجابشان را از اهل بیت(ع) الگو بگیرند و در این راستا باید فلسفه حجاب شناخته شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۱۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ خواهر کریمی مشاور تربیتی در کارگاه دخترانه که به همت پایگاه معصومیه 14 حوزه مقاومت بسیج کوثر 3 اراک در دبستان دخترانه حاج مینایی این شهرستان برگزار شد، با اشاره عظمت حضرت رقیه(س) گفت: حضرت رقیه(س) در آن شرایط دشوار و طاقت فرسای واقعه کربلا و اسارت اهل بیت(ع) حجاب را در اولویت قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه بایستی حضرت رقیه(س) را الگوی خود قرار دهیم، گفت: فرزندان باید مطیع والدین باشند و تلاش کنند رضایت آنان را بدست آوردند و سعادت دنیا و آخرت را کسب کنند.

این مشاور تربیتی تصریح کرد: ما باید به احادیثی که از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) بیان شده بیشتر توجه و دقت کنیم، تا از نکات اخلاقی، تربیتی و... آن‌ها مطلع شویم.

کریمی افزود: کودکان در عصر حاضر باید به نماز و معنویت بیشتر توجه کنند و از ویژگی‌های اخلاقی معرفتی حضرت فاطمه، زینب و رقیه(س) در زندگی‌شان الگو بگیرند و در شناخت این بزرگان سعی و تلاش کنند.

وی ا بیان اینکه جهالت دشمن سبب اثبات حقانیت اهل بیت(ع) شد، افزود: اقدامی که حکومت بنی‌امیه در برخورد با حضرت رقیه(س) انجام داد سبب افشای چهره واقعی آن‌ها شد.

این مشاور تربیتی یکی از معضلات بزرگ جامعه اسلامی را بدحجابی دانست و تصریح کرد: دختران امروز باید حجابشان را از اهل بیت(ع) الگو بگیرند و در این راستا باید فلسفه حجاب شناخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات