خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه اقبالیه:

همدردی با خواهران و برادران دینی سبب دلگرمی‌ است

نماینده ولی فقیه سپاه اقبالیه اذعان کرد: کمک‌رسانی سریع و ارسال پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز پراکنی‌ها در شبکه‌های مجازی بیش از پیش باعث ناراحتی‌شان شویم.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۲۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
حجت الاسلام حسین عدالتی نماینده، ولی فقیه سپاه اقبالیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) و همچنین ابراز تاسف درخصوص جان‌باختن و صدمه‌دیدن برخی از هموطنان در غرب کشور پیرامون کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: مردم ایران با حضور خود از اقصی نقاط کشور به منظور ابراز همدلی با مردم مصیبت‌دیده کرمانشاه کردند که با بیانیه منتشر شده از جانب رهبر انقلاب این حضور پر رنگ‌تر از پیش شد.
وی افزود: نیاز است که همه ملت با تمام توان خود از نظر مادی و معنوی دست یاری داده که در این میان بسیاری هم با اهدای خون صدق همدردی خود را اثبات نمودند.
عدالتی در ادامه تصریح کرد: اینچنین حوادث متوجه تمام ملت است و در بسیاری از شهر‌ها نیز اتفاق افتاده است که این همدلی و همدردی از جانب برادران و خواهران دینی سبب دلگرمی آسیب‌دیدگان شده‌است.
وی اضافه کرد: کمک‌رسانی سریع و ارسال پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز تاثیر روحی خوبی دارد و با اینگونه دلگرمی دادن‌ها باعث امید زلزله‌زدگان شویم و نه اینکه با شایعه پراکنی‌ها در شبکه‌های مجازی بیش از پیش باعث ناراحتی‌شان شویم.
این مسئول تبیین کرد: این فاجعه بسیار عمیق بوده و نامناسب بودن زیرساخت‌های شهری در بعضی از قسمت‌ها سبب خرابی‌های بیشتر هم شده و در این میان از عنایات خداوند بوده است که حادثه فجیع‌تر از این رخ نداده است.
عدالتی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید دست در دست هم و به نوبه خود کمک کرده و تنها به ارگان‌های دولتی چشم نداشته باشند و به امکانات‌رسانی‌های بیشتر ادامه داده و با توجه به بیان مقام معظم رهبری مردم برای کمک‌رسانی دریغ نکنند.
۱۰۰۶/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار