مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ارسال ۳۰ هزار بطری آب معدنی به مناطق زلزه زده قصر شیرین و سرپل ذهاب از محل نیات واقفان کردستانی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۳۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، با ابراز تسلیت به مردم مصیبت دیده زلزله دو شب گذشته کرمانشاه اظهار کرد: امروز به واسطه همدردی با مردم زلزله زده کرمانشاه روز عزای عمومی اعلام شده است.

وی افزود: برای جمع‌آوری کمک به مردم آسیب دیده کرمانشاه هر کس کوچکترین کاری که در توان دارد باید انجام دهد تا بتوان تسکینی برای زخم این مردم آسیب دیده باشیم، حتی اگر این کمک با قلم‌زدن و نوشتن باشد.

وی از ارسال ۳۰ هزار بطری آب معدنی به مناطق زلزله زده قصر شیرین و سرپل ذهاب از محل نیات واقفان کردستانی خبر داد و عنوان کرد: این کمک‌ها در قالب یک تریلی دیروز، ۲۲ آبان ماه به کرمانشاه اعزام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: وضعیت آوارگان زلزله کرمانشاه در شهر‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین تأسف‌بار و غم انگیز است.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، اعلام کرد: همچنین در قالب اولین کاروان کمک اوقاف به زلزله زدگان، ۱۶۰ کیسه برنج، ۱۰ کیسه چای، ۱۰ کیسه قند از محل اجرای نیت واقفان خیراندیش کردستانی تهیه و به کرمانشاه ارسال شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات