خبرهای داغ:
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: پانزدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه علمیه قم در روزهای هشتم و نهم آذرماه با ایراد سخن توسط آیت‌الله جوادی آملی در این دارالقرآن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۳۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرتضی نجفی قدسی شامگاه سه شنبه در همایش بزرگداشت علامه طباطبایی که به مناسبت فرارسیدن هفته قرآن دانشگاه‌ها در محل دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های این دارالقرآن اظهار کرد: بیت علامه طباطبایی از پنج سال پیش به دارالقرآن تبدیل شد و این بیت آکنده از فضای معنویت است.

وی ادامه داد: بسیاری از مراجع تقلید طی سال‌های اخیر به بیت علامه طباطبایی آمدند و در مجامع علمی در این بیت سخنرانی کردند و جلسات تفسیر قرآن به صورت مستمر در بیت علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: دوره‌های یک ساله آموزش بیان مهارت تفسیر قرآن برای طلاب در بیت علامه طباطبایی برگزار می‌شود و حدود 200 نفر از طلاب پایه 10 در این دوره شرکت می‌کنند.

نجفی قدسی با اشاره به همایش‌های اساتید تفسیر حوزه علمیه قم اظهار کرد: این همایش‌ها به صورت مستمر در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می‌شود و همایش‌های اساتید تفسیر موجب گسترش دروس تفسیر در حوزه علمیه قم شده است.

وی ادامه داد: پانزدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه علمیه قم در روزهای هشتم و نهم آذرماه با ایراد سخن توسط آیت‌الله جوادی آملی در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می‌شود، همچنین شاهد برگزاری نشست انجمن ارتباطات حوزه با سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی در نهم آذرماه در این دارالقرآن خواهیم بود.

ارسال نظرات