خبرهای داغ:
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه ضمن عرض تسلیت در زلزله اخیر گفت: بسیج یادگار امام راحل می باشد که در فراز و نشیب های دوران همواره پیرو ولایت فقیه و آرمان های انقلاب بوده است.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۶۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی صبح امروز ( چهارشنبه ) در جلسه گرامیداشت هفته بسیج که در سالن جلسات فرمانداری صحنه برگزار شده بود ضمن عرض تسلیت درزلزله اخیر عنوان: بسیج یادگار  امام راحل می باشد که در فراز و نشیب های دوران همواره پیرو ولایت فقیه و آرمان های انقلاب بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج متعلق به آحاد مردم است تصریح کرد: هفته مبارک بسیج با اهداف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن ، تبیین اقتصاد مقاومتی ، معرفی بسیج و پرداختن به ملزومات جهاد کبیر برگزار می شود.

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: بزاری نشست های روشنگری ، اعزام کاروان راهیان نور ، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات، گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ، صبحگاه مشترک، یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار بسیجیان با امام جمعه و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و ... از برنامه های هفته بسیج این شهرستان است.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : بسیج حقیقتاً در عرصه های مورد نیاز و هر آنجا که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) فرمان دهد در وسط میدان مجاهدت بوده است و لحظه ای عقب گرد از این آرمان و هدف خود نخواهد داشت.

ارسال نظرات