خبرهای داغ:
به همت بسیج زنان کشور و در پی نیاز شدید مردم زلزله زده غرب کشور صورت گرفت:

پویش مردمی " اهداء نذری" به مردم زلزله زده غرب کشور

در پی وقوع زمین لرزه در استان های غربی کشور و نیاز مبرم هموطنان به برخی از کالاهای ضروری سازمان بسیج جامعه زنان کشور با راه اندازی پویش مردمی " اهدا نذری" اقدام فراخوانی هموطنان برای اهدا نذورات به هموطنان زلزله زده کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۶۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، در پی وقوع زمین لرزه در استان های غربی کشور به ویژه استان کرمانشاه و نیاز مبرم هموطنان به برخی از کالاهای ضروری چون لوازم بهداشتی، البسه گرم، لوازم گرمایشی و تهیه مواد غذایی و دارو، سازمان بسیج جامعه زنان کشور با راه اندازی پویش مردمی " اهدا نذری"  اقدام فراخوانی هموطنان به ویژه خواهران و برادران بسیجی و هیأت مذهبی مخصوصا هیأت های خانگی برای اهدا نذورات خود در قالب وجوهات نقدی و غیر نقدی به هموطنان زلزله زده کرده است.

به گفته یکی از مسئولان این سازمان پویش مردمی " اهدا نذورات " با در نظر گرفتن اولویت های نیاز مردم بیشترین تلاش خود را برای تهیه البسه گرم و لوازم بهداشتی مختص بانوان و کودکان کرده است و در این راستا ابتدا خود اعضای این سازمان در حرکتی خودجوش اقدام به خرید و ارسال این کالاها داشته است.

جلالی افزود:  هموطنان می توانند نذورات و هدایای خود را به زلزله زدگان غرب کشور از طریق ارگان هایی که از سوی صدا و سیما و مطبوعات معرفی شده اند ، ارسال نمایند.

مرد م می توانند هزینه نذورات خود را به شماره حساب 99999 به نام هلال احمر در بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌  مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه، پارسیان، شهر،‌آینده و رسالت واریز کنند . همچنین پایگاه های بسیج، هلال احمر و .. نیز در دریافت کالاهای اهدای و ارسال آن به مناطق زلزله زده در خدمت مردم هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار