مسئول بسیج طلاب در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

حضور فعال طلبه های بسیجی برای کمک به مردم زلزله زده

حجت الاسلام گواهی گفت: در حال حاضر هم بسیجیان طلبه ما به صورت خودجوش و گروهی و جهادی یا انفرادی در منطقه حضور پیدا کردند و حضور فعال آنها مشهود است.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۸۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

حجت الاسلام گواهی مسئول بسیج طلاب در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: درود می فرستیم به ارواح جانباختگان این زلزله و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین و مصدومین را داریم.

وی افزود: در همان لحظات اولیه که این اتفاق افتاد بسیج اساتید و طلاب و روحانیون کشور اقدام به اعزام تعدادی از روحانیون با عنوان امداد و نجات کردند. نزدیک به 200 نفر از روحانیون که چند محور را در نظر دارند در آنجا حضور پیدا کردند.  یکی از هدفها کمک به مردم آسیب دیده است و مورد دیگر تدفین جانباختگانی که در آنجا هستند و نیز روحیه دادن به بازماندگان و صحبت با آنها تا تسکینی برای زخمهای آنها باشند.

مسئول بسیج طلاب تصریح کرد: در حال حاضر هم بسیجیان طلبه ما به صورت خودجوش و گروهی و جهادی یا انفرادی در منطقه حضور پیدا کردند و حضور فعال آنها مشهود است. بعد از تشکیل سازمان بسج اساتید و طلاب و ورحانیون یکی از برنامه هایی که ما داشتیم این بود که ما بتوانیم حداقل چند گردان روحانیون رزمی تبلیغی را در سراسر کشور آماده کنیم که اگر حادثه ای رخ داد سریعا حضور پیدا کنند.

 

ارسال نظرات