خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از 557 برنامه به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهدشد، گفت: رزمایش مشترک، همایش 5 آذر، طلایه داران سازندگی، طرح میز خدمت و گشت های بسیج از برنامه های محوری است.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۹۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صفرعلی اسماعیلی صبح امروز در نشست خبری برنامه های هفته بسیج با بیان اینکه  بسیج افتخار دارد که چند رسالت مهم را در نظام مقدس اسلامی بر عهده دارد، اظهارداشت: حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی محوری ترین رسالت بسیج است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی مورد کینه و توطئه دشمنان بوده است ونیاز به حراست و حفاظت دارد و بسیج تنها جایگاهی است که این نیاز را به خوبی انجام داده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی پشتیبانی از اصل ولایت فقیه را از اصول محوری رسالت بسیج برشمرد و عنوان کرد: بسیج به اطاعت از رهبری نظام در صحنه های سخت مانند کوه پشت سر ولایت ایستاده است.

 وی ادامه داد: مقابله با تهدیدات دشمن از دیگر رسالت بسیج می باشد و هر جا دشمن حضور داشته بسیج هم برای مقابله با دشمن بوده است.

اسماعیلی عنوان کرد:  جذب عموم مردم در داخل کشور، الگو بودن برای جهان اسلام و خدمات رسانی در عرصه های مختلف از رسالت های مهم بسیج است.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در سراسر استان گفت: 28 برنامه اجرایی به مناسبت هفته بسیج برگزار می گردد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)با بیان اینکه 557 برنامه محوری در هفته بسیج برگزار می گردد ادامه داد: این برنامه ها شامل برنامه های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی ، نظامی و بصیرت افزایی در طول هفته بسیج در کلیه رده های مقاومت در سراسر استان برگزار خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه روز اول و دوم  هفته بسیج به عنوان خدمت رسانی نام گرفته است، گفت:20 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به مناسبت هفته بسیج افتتاح خواهدشد.

 اجرای بیش از 577برنامه به مناسبت هفته بسیج/افتتاح 20پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی

وی ادامه داد:  برای این پروژه ها 14 میلیارد ریال از تسهیلات سپاه و همیاری افراد هزینه شده است.

جانشین سپاه استان  با اشاره به اینکه 150کارگاه اقتصاد مقاومتی با تسهیلات 15 میلیارد ریال ایجاد شده است، گفت: به مناسبت هفته بسیج برخی این پروژه ها در سراسر استان افتتاح خواهدشد.

اسماعیلی ادامه داد: برخی از این کارگاه ها در طول سال جاری ایجاد و افتتاح شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج اجتماع بزرگ قشر کارمندی برگزار می گردد ، گفت: این همایش با حضوربسیجیان کارمند استان و بیرجند برگزار می شود.

وی ازاجرای طرح میز خدمت در برخی از پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح با حضور کارشناسان و متخصصین اقشار مختلف بسیج در طول هفته بسیج صورت می گیرد.

وی ادامه داد: همایش اصحاب رسانه، همایش مشترک بین سپاه و نیروی انتظامی، عطر افشانی گلزار شهدای سراسر استان، برگزاری دعای کمیل و ندبه از جمله این برنامه ها است.

اسماعیلی  با بیان اینکه سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در سراسر استان از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود ، افزود: تجمع شکوه مقاومت با حضور بسیجیان از جمله این برنامه ها است.

وی محوری ترین برنامه آخرین روز هفته بسیج را  آغاز گشت طرح محله محوری برشمرد و ادامه داد: این طرح تعدادی از شهرستانهای استان و روستاها براساس درخواست مردمی و نیازها برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها