مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور به جهت نیاز مبرم زلزله زدگان به غذای گرم و همچنین ضرورت مدیریت یکپارچه کمک رسانی اصناف بازاریان و تجار کشور تصمیم گرفته شد که آشپزخانه مرکزی به نام شهید عراقی در دالاهو( کرند غرب) برپا می شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۱۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به گزارش بسیج اصناف بازاریان و تجار خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و تجار کشور بیان کرد: آشپزخانه مرکزی شهید عراقی اصناف و تجار کشور در شهرستان دالاهو(کرند غرب) برپا می شود.

مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور به جهت نیاز مبرم زلزله زدگان به غذای گرم و همچنین ضرورت مدیریت یکپارچه کمک رسانی اصناف بازاریان و تجار کشور تصمیم گرفته شد که آشپزخانه مرکزی به نام شهید عراقی در شهرستان دالاهو( کرند غرب) برپا می شود.

غلامرضا حسن پور ادامه داد: این آشپزخانه از پنج شنبه 25 آبان 96 کار خود را رسما آغاز می کند و اقلام مورد نیاز از قبیل برنج، مرغ، گوشت، حبوبات و ظروف یکبار مصرف از طریق اصناف سراسر کشور تامین شده و به منطقه ارسال می گردد.

وی ادامه داد: وظیفه آشپزخانه مرکزی پخت غذای گرم و تحویل آن به سپاه کرمانشاه جهت توزیع به زلزله زدگان استان می باشد.

همچنین وی از همه اصناف، بازاریان و تجار کشور خواست که اقلام مورد نیاز را از طریق بسیج اصناف و اتاق اصناف جهت ارسال به آشپزخانه مرکزی شهید عراقی تحویل نمایید.

 انتهای پیام/رض

ارسال نظرات