معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:
توجه به امر پژوهش در بخش صنعت، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و خوشبختانه امروز با تلاش های صورت گرفته، حلقه ارتباطی میان صنعت و دانشگاه، به خوبی شکل گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۲۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری، گفت: زنجان به عنوان یکی از قطب های آی تی، برق و الکترونیک کشور معرفی شده است.

فرامرز نیک سرشت افزود: استان در حوزه آی تی، از ظرفیت و توانایی های بالایی برخوردار است که ضروری است با معرفی چهره های موفق استان در بخش پژوهش حوزه آی تی، به این زمینه توجه ویژه ای شود.

وی اظهار داشت: باید تصمیم گیران و مسئولان، فرآیندی را در کشور طراحی کنند تا پژوهشگران برتر و خلاق کشور در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور، حضور فعال و تاثیر گذاری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: هفته پژوهش، فرصتی است تا بتوان دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور را در بخش های مختلف، به جامعه معرفی نمود و همچنین از پژوهشگران برگزیده کشور نیز تقدیر کرد.

فرامرز نیک سرشت با اشاره به اینکه اجرای فعالیت های پژوهشی توسط مراکز مرتبط، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی بسیار ضرورت دارد، افزود: با برگزاری نشست های علمی، توجه به مفاهیم پژوهشی و بیان ایده های نو، می توان فرهنگ پژوهش را در جامعه نهادینه کرد.

وی اظهار داشت:  توجه به امر پژوهش در بخش صنعت، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و خوشبختانه امروز با تلاش های صورت گرفته، حلقه ارتباطی میان صنعت و دانشگاه، به خوبی شکل گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش در زنجان برپا می شود که این نمایشگاه از ۸ آذر ماه به مدت ۴ روز در محل کارخانه کبریت زنجان با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری با حضور واحدهای دانشگاهی، شرکت های دانش بنیان و دستگاه های اجرایی فعال در این حوزه برگزار می شود.

فرامرز نیک سرشت با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی مطلوب در زمینه گرامیداشت هفته پژوهش و نمایشگاه مرتبط با آن استفاده شود، اظهار داشت: با داشتن خلاقیت، نوآوری، برقراری ارتباط میان دانشگاه و صنعت، استفاده از توان علمی پژوهشگران و به نمایش گذاشتن دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان، می توان گام های موثری نسبت به سال های گذشته در راستای گسترش پژوهش در حوزه های مختلف برداشت.

 

 

 

ارسال نظرات