شبکه خبری ABC نیوز از کشته شدن 6 سرنشین هواپیمای مسافربری کوچک در سانحه هوایی در روسیه خبر داد که تنها یک دختر 3 ساله که والدینشان هم در هواپیما نبودند، زنده مانده است.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۴۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مقامات روسی می‌گویند که یک هواپیمای مسافربری با پروازهای کوتاه در زمان فرود در فرودگاهی در خاور دور روسیه دچار سانحه شد و 6 نفر از سرنشینان آن کشته شدند.

کمیته تحقیقاتی می‌گویند هواپیمای دو موتوره L-410  زمانی که می خواست در فرودگاه کوچکی نزدیک روستای «نلکان» فرود کند دچار سانحه شد. این هواپیما که متعلق به ایرلاین «خاباروسک» است پرواز رسمی و قانونی خود را از خاباروسک به مقصد نلکان انجام می‌داد که در نزدیکی مرز چین دچار سانحه شد.

مقامات رسمی می‌گویند یک دختر سه ساله در این هواپیما زنده است که جراحت‌های جزیی دیده اما خطر جدی نیست. والدین این دختر سه ساله در هواپیما نبودند.

در حال حاضر کمیته بازرسی شرایط بد آب و هوایی، اشتباه خدمه‌های پرواز و اشکالات تکنیکی را از دلایل احتمالی وقوع این حادثه می‌دانند. هواپیمای L-410  ساخت چکسلواکی است که از سال 1960 در کشورهای دیگر استفاده می‌شود. تعدادی از ایرلاین‌های روسی این نوع هواپیما را در کنار دیگر هواپیماها استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات