استاندار اردبیل با بيان اينكه اثربخشي هر فعاليتي مستلزم برخورداري از امنيت است، گفت: مقدس ترين، ارزشمندترين و بزرگترين مأموريت در سيستم اداري نظام اسلامي بر عهده پليس است.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۷۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

مقدس ترين مأموريت در نظام اسلامي بر عهده پليس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در نشست صميمي با مسئولان ارشد انتظامي استان اردبيل با تسليت جان باختن تعدادي از هم وطنان در حادثه زلزله غرب كشور، از تلاش هاي كاركنان نيروي انتظامي در سالم سازي فضاي جامعه، مبارزه با ناامني ها و افزايش احساس امنيت فردي و اجتماعي قدرداني كرد و گفت: تلاش ها و خدمات سروقامتان امنيت آفرين در نيروي انتظامي بر هيچ كس پوشيده نيست.

وي با بيان اينكه اقشار اجتماعي قدردان تلاش هاي ايثارگونه پليس در تأمين امنيت و مبارزه با مجرمان هستند، افزود: حضور اجتماعي پليس در تحولات جامعه هدفمند، اثربخش و بسترساز پيشرفت و تعالي جامعه است.

استاندار اردبيل با بيان اينكه اثربخشي هر فعاليتي در حوزه هاي مختلف مستلزم برخورداري از امنيت است، اظهار داشت: مقدس ترين، ارزشمندترين و بزرگترين مأموريت در سيستم اداري نظام اسلامي بر عهده پليس خدمتگزار است.

بهنامجو ضرورت انجام مأموريت ها و ايفاي نقش با راهكارهاي علمي و ايده هاي دانش بنيان را مورد تأكيد قرار داد و بيان داشت: بايد با همدلي، انسجام، همگامي مسئولانه و دلسوزانه در مسير پيشرفت و تعالي استان ولايتمدار اردبيل گام برداشته و خدمات رسان شايسته اي به مردم باشيم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار