خبرهای داغ:
بازدید شهردار تبریز از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی؛
شهردار تبریز در بازدید از پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، بر لزوم بهره‌گیری از ابتکارات و ایده‌های علمی در حوزه‌های اجرایی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۸۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج ‌شهین‌باهر در این بازدید، خاطرنشان کرد: هوشمندسازی سیستم، اصلاح هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، از ضرورت‌های مهم ساختاری در شهرداری‌های کشور است که قطعاً با راهکارهای سنتی و منسوخ حاصل نخواهند شد.

‌شهین‌باهر اضافه کرد: امروز در بخش های مختلف خدماتی و عمرانی شهر، نیاز مبرم به پیوند علم و عمل داریم و امیدواریم با نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی، به سمت کیفی‌سازی برنامه‌های اجرایی شهر پیش برویم.

وی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی را در همین ارتباط ارزشمند خواند و افزود: این نمایشگاه در پنجمین دوره فعالیت خود، مجموعه‌ای از ایده‌های علمی را گرد هم آورده است و از این حیث ارزشمند است؛ دستاوردهای نمایشگاه باید وارد حوزه عمل شود که این امر نیازمند تلاش اصحاب علم و حمایت مدیران اجرایی است.

شهردار تبریز در جریان بازدید خود، همچنین با صاحبان ایده‌های عملی گفتگو کرده و در جریان خلاقیت‌ها و فناوری‌های این نمایشگاه قرار گرفت.

شهرداری تبریز با ارایه آخرین دستاوردها و تجارب اجرایی در پنج حوزه معاونت شهرسازی و معماری، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه، سازمان مدیریت‌ پسماندها، سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز، سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات، در  پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی حضور یافته است.

ارسال نظرات