صادق خلیلیان گفت: بسیج توانسته کشاورزی را به محور اصلی اقتصاد با توجه به معیارهای اقتصاد مقاومتی تبدیل کند تا از این طریق بتواند جایگزین مناسبی برای نفت پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۸۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

صادق خلیلیان وزیر سابق کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهارداشت: بسیج از ظرفیت های بخش کشاورزی در راستای اقتصاد مقاومتی بهره گرفته است و بخش فراوانی از نیروهای متخصص بسیجی را در جهت توسعه هرچه بیشتر کشاورزی کشورمان بکار گرفته است.

وی با بیان اینکه  با توجه به ظرفیت های بخش کشاورزی که در کشورمان وجود دارد از اینرو بسیج توانسته کشاورزی را به محور اصلی اقتصاد با توجه به معیارهای اقتصاد مقاومتی تبدیل کند تا از این طریق بتواند جایگزین مناسبی برای نفت پیدا کند.

خلیلیان در ادامه افزود:کشورمان ظرفیت بالقوه ای را در کشاورزی دارد  با توجه به اینکه میزان زمین های قابل کشت در کشورمان هم از وسعت خوبی برخوردار بوده است کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی است این در حالی است که بسیج توانسته از پتانسیل موجود کشاورزی به خوبی بهره وری کند .

نوروزی خاطرنشان کرد:  با توجه به اهمیت بخش کشاورزی در توسعه اقتصادی هر کشوری چه ثروتمند و چه فقیر نهادهای بسیج می توانند در جهت توسعه همه جانبه کشورمان نقش مهمی را ایفا کنند.

ارسال نظرات